💬
Logga in
Fuska.se

Är Du En "nattuggla"?

29 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag är det för det mesta.. :P

Nivå 11 · Veteranfuskare

På helgerna är jag det alltid, möter morsan i köket när hon äter frukost ibland. På vardagarna är väl det inte så extremt, försöker komma i säng runt elva, men som sämst kan det bli mot framemot 1-2, då mår man skit sen x(.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jo men visst =)

Är uppe till runt 2 på natten, kanske halv 3, 3 vissa dagar...

Bara att komma in till chatten runt 12 slaget eller senare så ska ni se att jag är det ;)

Samma tid är det på helgerna oxå.

Nivå 7 · Fuskare

Av säkerhetsskäl går jag och lägger mig vid 22.30. Dock ligger jag och läser serier ett tag. Om jag skulle gå och lägga mig senare skulle jag somna om när jag ska till skolan... Så, är det tillräckligt sent? :P

Nivå 4 · Lärling

det beror på hur du menar men ungefär 23:00 men precis som Kazen^ sa så läser jag också serier ett tag

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

22.30 på vardagar ungefär.. Kan nog inte räknas som nattuggla..

1-2 på helgerna.. Lite nattuggla.. Men MeM har rekordet med att sitta vid datorn och slösurfa tills 9.00 på morgonen :D

Är uppe oftast till 21.00.På helgerna så går mamma & hennes pojkvän i sängs vid 22.00(boring...),och då går jag & lägger mej också.Den gången jag har vart uppe längst var typ när jag gick o la mig halv 5 på morgonen.

Nivå 6 · Fuskare

Nattuggla, vad är det...? Nämen ärligt, jag är allt annat än just det.

På vardagar går jag till sängs allra senast 22.00, och det brukar bli liknande på helger också. Anledning? Jag är morgonpigg, vaknar alltid - 99 av 100 ggr - runt 7.30-8.00, oberoende av när jag gick och la mig kvällen innan.

Därför måste jag somna tidigt för att orka med nästa dag... ;) men måste jag kan jag väl vara uppe längre.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag är det inte

Går och lägger mig 21.00 på vardagar

22.00-23.00 på helgerna

Jag måste sova mycket annars orkar jag inget

Röstade på ibland

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Näe, inte så mycket, ser väll nått TV-program till 22.00 ligger och slöar i tio minuter, sen kommer ja plötsligt på att de är kväll å går upp. När jag lägger mig brukar alltid min digitala klocka stå på 22.22. Alltid lätt att komma ihåg. :P

Men annars gör de ingenting om jag är uppe sent, jag vaknar alltid runt 8-9 även om jag lägger mig runt 00.00.

25 May 2005
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11
↗ till inlägget

På helgerna är jag det alltid, möter morsan i köket när hon äter frukost ibland. På vardagarna är väl det inte så extremt, försöker komma i säng runt elva, men som sämst kan det bli mot framemot 1-2, då mår man skit sen x(.

Ja, men jag brukar bli slut skörd när jag lägger mig 23 i ca fyra dagar i streck, helt slutskörd på nästa dag..
Nivå 1 · Novis

jag går typ lägger mej vid 2-3 och ibland e jag uppe hela dygn :)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #13

Hur orkar du vara uppe då?? :blink: :gitarr:

Nivå 5 · Fuskare

Tss.. Det är bara veklingar som sover regelbundet. Jag sov ju en halvtimme förra veckan, vafan.

vad menar du?

Nivå 2 · Novis

han skojar bara med dig fattar du väll :D

jag ska gå och lägga mig vid 21.00 men det brukar bli 22.15. på helger är det olika men typ 23.30

men det spelar ingen roll om jag går och lägger mig vid 21 eller 24 jag vaknar ändå 7 :P

Nivå 4 · Lärling

Det brukar tyvärr bli så att jag nästan varje dag är uppe till ungefär 2, kanske senare. Inget att ta efter, det är en hemsk dygnsrytm.

26 May 2005
Nivå 1 · Novis

det är ju inget svårt att vara uppe bara man e vid datorn så går det bra :)

28 May 2005
Nivå 2 · Novis

det längsta jag var uppe är 2 dygn i rad

Vardagar: 24/00:00

Helger: seeeeeeent

I morse var jag uppe till klockan var 6. Sen la jag mig, men kunde inte sova, det var för ljust.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in