Ungefär ett år sedan....bara nån månad efter min födelsedag.
Hur Länge Har Du Varit Medlem På Fuska.se
@epaaj fuskarna.nu ÄR fuska.se Haha. Sidan bytte namn.
↗ till inläggetHar jag påstått något annat :S@epaaj fuskarna.nu ÄR fuska.se Haha. Sidan bytte namn.
(Tack för op ^^ )
Själv har man inte varit med ända från början, blev dock medlem under fuskarna.nu:s tid. När minns jag inte, några år sen kanske.
Har gamla utskrifter på fuskarna.nu:s tidigaste år, innan jag blev medlem.
Saker och ting har förändrats rejält.
Orka..
[V1 = PHPforum (ÄÄG)]
På fuska.se forum V2 >_> [iPB] var jag tidig kolla medlemsnumret..
Aja, nångång under fuskarna.nu of course.. Sen så slutade man..
jag komm hit i början av juli förra året... snart 1 års dag för mej me :P
men känt till sidan i 2 år....
↗ till inläggetV1=Fuskarna.nuOrka..
[V1 = PHPforum (ÄÄG)]
På fuska.se forum V2 >_> [iPB] var jag tidig kolla medlemsnumret..
Aja, nångång under fuskarna.nu of course.. Sen så slutade man..
V2=Fuska.se utan poäng
V3=Php
V4=IPB
V5=Denna
Jag var medlem under fuskarna.nu men när de gjorde om till fuska.se så raderade de alla medlemmar och jag kom till baka mycket senare.
↗ till inläggettyp samma här.. kommer inte ihåg vad jag hete bara... och att forumet inte var så aktivt... måste ha varit i början när forumet kom...Jag var medlem under fuskarna.nu men när de gjorde om till fuska.se så raderade de alla medlemmar och jag kom till baka mycket senare.
Jag minns när forumet uppgraderades och raderade alla medlemmar men då var det inte samma forum för då kunde man inte heta -=Jedi Knight=- så jag hette _jedi_knight_ sen fixade dom igen och raderade alla igen men jag kunde använda -= jag kom rätt tidigt medlemsnr 55(Lycko nummer yay!)
Jag babblar rätt mycket strunt...
hmm, sen 2000 kanske..
Oj, oj, oj... 0014 är tillbaka :P jag var alltid mycket på fuskarna förut men gick inte in på forumet förrän runt 2000 eller nåt... då hette jag dannecool89
jag har inte varit medlem så länge, som ni kan se :P
Jag har varit medlem i ungefär 6 månader
↗ till inläggetvar det du som hade nån j*vla påskhare som avatar? :SOj, oj, oj... 0014 är tillbaka :P jag var alltid mycket på fuskarna förut men gick inte in på forumet förrän runt 2000 eller nåt... då hette jag dannecool89
ja, man ser på de olika medlemsnummrena att forumet har vuxit till sog de senaste året.
↗ till inläggetJag då? jag blev medlem för några dagar sen! :bah:jag är ganska ny här blev registrerad 20/02-2005
↗ till inläggetjag är ganska ny här blev registrerad 20/02-2005
HAhah! kolla!
Jag blev meddlem igår!
Den 18 juni! :gitarr:
↗ till inläggetJo, då hade du nån gul fånig nalle som avatar=D... Det minns jag..Oj, oj, oj... 0014 är tillbaka :P jag var alltid mycket på fuskarna förut men gick inte in på forumet förrän runt 2000 eller nåt... då hette jag dannecool89
Jag hette iaf "Jonte The Winner" på den tiden...
Oj, oj, oj... 0014 är tillbaka :P
Hoho, 0014-gossen har ju bara skrivit 5 inlägg iår... :visslar:
Jag skulle nog inte säga att han är tillbaka ännu. ;)