Gäst hyousuke Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Jag håller på med ett spel i Game Maker 5, som jag kallar för Zweistimmig (Tyska för tvåstämmig, har ingen särsklid betydelse i själva spelet.) Jag har hunnit nästan tre av åtta karaktärer och har hållit på i snigelfart sedan hösten 2004. karaktärerna är designade för hand med papper och penna, sedan inscannade och slutgiltigen fått en sista finputsning i MsPaint (XP). Bilderna kan inte öppnas med bildvisningsprogrammet som följder med XP, utan får öpnnas t.ex. med Internet Explorer. Här är en .zip fil med några av bilderna. Observera att jag är ganska usel på att teckna, men jag har i alla fall försökt, så försök inte att vara för hårda mot mig: http://www.freewebs.com/zweist immig/Zweistimmig1.zip P.S. Skulle uppskatta om någon svarade på denna tråd. Tack i förhand D.S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 det ska inte vara något mellanrum mellan zweist immig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 HAH, lycka till :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Spännande med bilder <_< Har du ingen demo på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Lycka till med spelet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Vad ska spelet handla om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Öh? Jag får inte fram några bilder.. Och kan du inte göra ett Demo på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 hur ska du göra sen när de ä färdigt då? . bara lägga upp på nätet lr sälja till nått spelföretag ?S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Kanske inte så snyggt ritade men cool ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Får inte fram bilden. Lägg in den direkt i forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siemens_c65 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Kan man få ett Demo av spelet? Kommer du lägga ut spelet så man kan ladda hem det när du har gjort klart det? Det verkar som ett coolt spel!!! :cool: Jag får inte fram bilderna. Hur får man det? Jag har också försökt att göra ett spel, men jag fattar inte så mycket av game maker. Men vore tacksam om jag fick pröva ditt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hyousuke Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Kan man få ett Demo av spelet? Kommer du lägga ut spelet så man kan ladda hem det när du har gjort klart det? Det verkar som ett coolt spel!!! :cool: Jag får inte fram bilderna. Hur får man det? Jag har också försökt att göra ett spel, men jag fattar inte så mycket av game maker. Men vore tacksam om jag fick pröva ditt spel. Du måste högerklicka, sen öppna med Internet Explorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.