💬
Logga in
Fuska.se

Innebandy

35 svar · startad

jaha, jo jah fattar, jag kom med i d där

då måste du ju vara ganska bra ju? jag är själv inte så jätte bra vad jag tycker fast jag måste ha en ny klubba har du något förslag på vilken jag ska köpa?

Jo e ju helt okey, får mkt beröm av tränarna... Men jag använder Canadiens klubbor, d tkr jag att du oxå borde göra.

då måste du ju vara ganska bra ju? jag är själv inte så jätte bra vad jag tycker fast jag måste ha en ny klubba har du något förslag på vilken jag ska köpa?

Canadien eller UniHoc och Pro-Touch e sköna men bara förslag..=)

mmm fast jag tror att jag ska köpa en Zone eller Fat Pipe fast vet inte

Jo jag har en Zone nu men på de flesta Zone så är det dåligt grepp (man slösar pengar på greppet i onödan) men om du vill få en lite billigare klubba som går att använda så visst ta en Zone de är också bra och lätta att vinkla..=)

8 Jan 2004
Trådstartare #23

Jo e ju helt okey, får mkt beröm av tränarna... Men jag använder Canadiens klubbor, d tkr jag att du oxå borde göra.

Vet inte har bara sepat med en Canadien en gång och då gick den av.

YoTo: Jag tycker att Zones blad är dåliga för att de gammla bladen får en spricka där bak och då kan man inte skjutaoch måste köpa ett nytt blad fast de nya bladen är riktigt bra fast du sa att de är billiga om du har sett de ny som kostar 900 kr så om du tycker att det är billigt så ja då vet inte jag vad du tycker är dyrt och sen har jag aldrig köpt någon ny linda för att jag tycker den är bra

Vet inte har bara sepat med en Canadien en gång och då gick den av.

för hårdhänt??... jag har använt samma gamla Canadien klubba i snart 2 år och den funkar fortfarande lika bra ..

Hur gör ni när ni ska lägga en straff? Försöker ni dribbla lite och dra till med ett dragskott eller gå på kraft och skjuta ett hårt, högt skott? Eller drar nibara bollen framåt och försöker prickskjuta?

jag kör olika men lurar målisen helt och lägger i öppen kasse gör så här...: Ni går fram sen tar nu klubban framför bollen åt höger några gånger lixem som en överstegsfint i fotboll fast inte över utan runt bollen så går han oftast ner i ett hörn som man har lurat han ner i då e det öppen kasse på t.ex högra siden om man gjore finten till vänster om han inte går på det så går jag bara runt med en trippelfint som i hockey typ annars prickskjuter jag med ett snabbt handledsskott.

Dribblar såklart ... Man ska springa fort fram så att målvakten inte hinner tänka, sen brukar jag snabbt svänga åt vänster/ höger, och sedan lägga upp den i krysset. Rent sagt ut så har jag aldrig misslyckats med den finten, ni borde utan tvekan testa den nån gång.

Trådstartare #28
Hur gör ni när ni ska lägga en straff? Försöker ni dribbla lite och dra till med ett dragskott eller gå på kraft och skjuta ett hårt, högt skott? Eller drar nibara bollen framåt och försöker prickskjuta?

Jag brukar drobbla och sen gör jag mål har inte missat en match straff på as länge

PatrikDenStore: Nej jag är inte hårdhänt för när jag gick tillbaka med klubban så hade det vart en spricka i den tidigare och man såg inte den så jag fick byta och bytte till en annan klubba

Jo, jag får la göra det :D

Men om man har ett bra, snabbt skott så är det aldrig dumt att försöka skjuta :-D

Trådstartare #30

Annars så kan jag ställa mig någonstans så att målvakten ser mig och sen så siktar jag och skjuter den gåt typ alltid i mål

Bambi

ja spelade förut för mnassa år sen i älvsjö aik...vi kom 3a i storvreta cup en gång men så mkt mer minns ja inte...ja slutade för de va tråkigt å dom toppade laget...nu lirar ja handboll å vi äger!

Trådstartare #32

Vårt lag Kungsörs IBK har mött ett av Sveriges bästa 89 lag och de var skit bra fast vi vann nästan mot dem

10 Jan 2004

Jag spelar också i Kungsörs IBK och vi är bra som in i ****** och vi har en match imorn som vi kommer att vinna

11 Jan 2004
Jag spelar innebandy och jag tycker det är otroligt roligt, men jag undrar om det är någon annan som gör det här och i vilken klubb ni spelar?

Jag själv spelar i Kungsörs IBK och sen för er som är lite äldre så undrar jag om ni har kommit med för utagingarna till Zon?

Jag har gjort det fast jag vet inte om jag kommer med jag hoppas på det i alla fall

Nu jag ska kanske köpe en ny innebandy klubba fast jag är inte säker på vilken jag ska köpa så jag vill att ni ska komma med förslag och sista saken vilken klubba använder ni när ni spelar?

Jag tyckera att inebandy är otroligt kul jag spelar i EAGLES

THE DARK SONIC: Eftersom vi båda bor i Värmland kanske du har hört talas om Sunne IBK?

Haha vi vann vår match mot serie 3an med 7-0

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in