Hoppa till innehåll

Innebandy


MahL
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag kör olika men lurar målisen helt och lägger i öppen kasse gör så här...: Ni går fram sen tar nu klubban framför bollen åt höger några gånger lixem som en överstegsfint i fotboll fast inte över utan runt bollen så går han oftast ner i ett hörn som man har lurat han ner i då e det öppen kasse på t.ex högra siden om man gjore finten till vänster om han inte går på det så går jag bara runt med en trippelfint som i hockey typ annars prickskjuter jag med ett snabbt handledsskott.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PatrikDenStore

Dribblar såklart ... Man ska springa fort fram så att målvakten inte hinner tänka, sen brukar jag snabbt svänga åt vänster/ höger, och sedan lägga upp den i krysset. Rent sagt ut så har jag aldrig misslyckats med den finten, ni borde utan tvekan testa den nån gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur gör ni när ni ska lägga en straff? Försöker ni dribbla lite och dra till med ett dragskott eller gå på kraft och skjuta ett hårt, högt skott? Eller drar nibara bollen framåt och försöker prickskjuta?

 

Jag brukar drobbla och sen gör jag mål har inte missat en match straff på as länge

PatrikDenStore: Nej jag är inte hårdhänt för när jag gick tillbaka med klubban så hade det vart en spricka i den tidigare och man såg inte den så jag fick byta och bytte till en annan klubba

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar innebandy och jag tycker det är otroligt roligt, men jag undrar om det är någon annan som gör det här och i vilken klubb ni spelar?

Jag själv spelar i Kungsörs IBK och sen för er som är lite äldre så undrar jag om ni har kommit med för utagingarna till Zon?

Jag har gjort det fast jag vet inte om jag kommer med jag hoppas på det i alla fall

 Nu jag ska kanske köpe en ny innebandy klubba fast jag är inte säker på vilken jag ska köpa så jag vill att ni ska komma med förslag och sista saken vilken klubba använder ni när ni spelar?

 

Jag tyckera att inebandy är otroligt kul jag spelar i EAGLES

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...