Hoppa till innehåll

Innebandy


MahL
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ohh, innebandy e såå tråkigt!! ( bli inte sur på mig nu jag vill inte bråka jag bara tycker det!! ) spelar mycket heldre fotboll... :mrgreen:

nej jag blir inte arg du har väll din åsikt och jag min och jag tycker att fotboll så tråkigt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha, jo jah fattar, jag kom med i d där

då måste du ju vara ganska bra ju? jag är själv inte så jätte bra vad jag tycker fast jag måste ha en ny klubba har du något förslag på vilken jag ska köpa?

 

Canadien eller UniHoc och Pro-Touch e sköna men bara förslag..=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha, jo jah fattar, jag kom med i d där

då måste du ju vara ganska bra ju? jag är själv inte så jätte bra vad jag tycker fast jag måste ha en ny klubba har du något förslag på vilken jag ska köpa?

 

Canadien eller UniHoc och Pro-Touch e sköna men bara förslag..=)

mmm fast jag tror att jag ska köpa en Zone eller Fat Pipe fast vet inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar med Fatpipe innan spelade jag med Unihoc visst var det inte nåt fel med den men hur man en vinklade den kunde jag inte göra Zorrofinten men med Fatpipe klubban går det som smort

Jag gör Zorrofinten med en Unihoc fast jag gör det aldrig på match för att man ska inte bygga ypp spelet efter en fint det blir inte rätt då

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PatrikDenStore
jaha, jo jah fattar, jag kom med i d där

då måste du ju vara ganska bra ju? jag är själv inte så jätte bra vad jag tycker fast jag måste ha en ny klubba har du något förslag på vilken jag ska köpa?

 

 

Jo e ju helt okey, får mkt beröm av tränarna... Men jag använder Canadiens klubbor, d tkr jag att du oxå borde göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha, jo jah fattar, jag kom med i d där

då måste du ju vara ganska bra ju? jag är själv inte så jätte bra vad jag tycker fast jag måste ha en ny klubba har du något förslag på vilken jag ska köpa?

 

Canadien eller UniHoc och Pro-Touch e sköna men bara förslag..=)

mmm fast jag tror att jag ska köpa en Zone eller Fat Pipe fast vet inte

Jo jag har en Zone nu men på de flesta Zone så är det dåligt grepp (man slösar pengar på greppet i onödan) men om du vill få en lite billigare klubba som går att använda så visst ta en Zone de är också bra och lätta att vinkla..=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha, jo jah fattar, jag kom med i d där

då måste du ju vara ganska bra ju? jag är själv inte så jätte bra vad jag tycker fast jag måste ha en ny klubba har du något förslag på vilken jag ska köpa?

 

 

Jo e ju helt okey, får mkt beröm av tränarna... Men jag använder Canadiens klubbor, d tkr jag att du oxå borde göra.

Vet inte har bara sepat med en Canadien en gång och då gick den av.

 

YoTo: Jag tycker att Zones blad är dåliga för att de gammla bladen får en spricka där bak och då kan man inte skjutaoch måste köpa ett nytt blad fast de nya bladen är riktigt bra fast du sa att de är billiga om du har sett de ny som kostar 900 kr så om du tycker att det är billigt så ja då vet inte jag vad du tycker är dyrt och sen har jag aldrig köpt någon ny linda för att jag tycker den är bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PatrikDenStore
Vet inte har bara sepat med en Canadien en gång och då gick den av.

 

för hårdhänt??... jag har använt samma gamla Canadien klubba i snart 2 år och den funkar fortfarande lika bra ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...