Är de inte någon här som tränar/tävlar cheerleading?? :huh:
Cheerleading!
det är enligt mig, ingen sport... Sånt hör hemma på länktaren under en hockey-match.
Ingen sport.
Nej det suger....
Nej det suger....
Cheerleading är väl ingen sport? Dem står bara o irriterar på ishockey matcher när man ska gå o köpa nåt i kiosken..
Det är jobbigt när personen brevid en dreglar eller sånt när han tittar på cheerleaders. Dom hör hemma på Playboy tidningarna!
Nej, på amerikanskfotbollsplanerna. De behövs där för att stödja sitt lag.
Hur många gånger går du på amerikansk fotboll? Det kanske är större i amerika men i sverige är det bara B-aktigt.. Framförallt på ishockey matcher dem står och viftar med händerna 'WOW'
Nej jag tycker inte att det är en sport..
Så fort jag har tid så går jag och kollar på en match. Intresset i Sverige växer och om 20 år tror att det kan vara större än intresset för fotboll och hockey.
Vad menar du med B-aktigt?
aa och om 20 år kontrolleras jorden av robotar <_<
Vad för match?
B-aktigt menar jag med att i Amerika så är cheerleading mycket större typ att dem hoppar och gör volter och bygger pyramider(för mycket TV?)
I sverige vetefan vad dem gör som inte jag kan göra...
Man kan kalla det rugby.
Cheerladers eller vad det än är är ju bara en slaxs hejar klack för laget. eller öhh aa typ.
rugby och amerikansk fotboll är helt olika sporter..
nej ?
jo det är stor skillnad mellan amrikansk fotboll och rugby kan du inget eller ?????????????????????????????????????????
:evil: :evil: :evil: :evil:
Amerikanskt forboll är där dem hoppar på varandra och är agressiva(har du sett en amerikansk college film?)
Rugby är det där töntiga där dem som spelar tror att dem är coola men egentligen bara är losers!
Vill inte generalisera alla rugby spelare.. Men vissa är irriterande..
Man gör samma sak i rugby. HOPPAR PÅ VARANDRA TACKLAR O.S.V
Ja men va f* , det är ju spelet som är viktigast!
Bara för att man springer när man spelar fotboll så är det samma sport som löpning..
Bara för att man svettas när man cyklar så är det samma sport som basket, Osv..
↗ till inläggetaa och om 20 år kontrolleras jorden av robotar <_<
Vad för match?
B-aktigt menar jag med att i Amerika så är cheerleading mycket större typ att dem hoppar och gör volter och bygger pyramider(för mycket TV?)
I sverige vetefan vad dem gör som inte jag kan göra...
Du frågade hur ofta jag gick på amerikansk fotboll.
Jag går inte på träning men matcher ser jag!
och jag spelar amrikansk fotboll så jag vet vad jag talar om... och det ser värre utt en det är. :evil: :evil: :evil: