💬
Logga in
Fuska.se

Hur F*n Får Man Toad I Super Smash Bros Melee

64 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

:blink: får mab toad

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det går inte att få honom i SSBM.

Det är bara en myt som nån hittat på,jag har läst om det.

Nivå 0 · Nykomling

Man kan inte få en Toad i super smash bros melee.

Inte vad jag vet!

Nivå 2 · Novis

Du tar peach sen spelar du och trycker på b då kommer han fram :P

↗ till inlägget

Du tar peach sen spelar du och trycker på b då kommer han fram  :P

Coooooooolt! det funkar!!!!! :P
Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja, sen kan du få Toad om du köper trofeer...Då kan Toad komma fram på en rund bricka....=P(Toad på trofe´)

Nivå 2 · Novis

Det är bara nått någon har kommit på, toad går bara och få fram som drage sa med peach. Det sägs att man kan få fram toad om man klarar Classic, adventure och Allstar på Very hard med alla gubbar men det är ren myt. Jag vet det för jag har själv klarat allt på Very hard

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det finns och dom som säger

Efter man har klarat classic så står alla namnen på dom som har gjort spelet och man kan ju skjuta på dom och då sägs det om man träffar alla så får man Toad

Knapast

Toad finns inte

2 Jun 2005
Nivå 7 · Fuskare

Nej, men det som jag stör mig på är de som säger att man kan få sonic, tails master hand med mera, men det kan man inte. Varför skulle ett Nintendo spel ta in gubbar som SEGA gjort <_<

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nej, men det som jag stör mig på är de som säger att man kan få sonic, tails master hand med mera, men det kan man inte. Varför skulle ett Nintendo spel ta in gubbar som SEGA gjort <_<

Det finns ju Sonic-spel till Game Cube.... Förresten så har det varit påståenden om att man till och med kan få Waluigi.,,,,
Nivå 10 · Veteranfuskare

Vem är Tails egentligen?

↗ till inlägget

Vem är Tails egentligen?

Räven i sonic spelen, som kan flyga och har två svansar
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vem är Tails egentligen?

Ja, han ja

Fast det är så himla störande att nån skapar ett rykte som det här tex och alla tror det. Och då frågar alla som tror det hur man får den

3 Jun 2005
Nivå 7 · Fuskare

Jag vill bara informera att det GÅR att lira som master/ crazyhand och Giga bowser. Det finns en hel del man kan göra med debug mode som endast går att få genom AR (Action Replay).

Nivå 2 · Novis

Vad är Action replay för något då?? :blink:

Nivå 5 · Fuskare

Action Replay är ett fusk tilläg som någon tredjeparts tillverkare har skapat

Nivå 7 · Fuskare

Det stämmer. Den innehåller många fusk till dom flesta spelen som finns på Gamecube. Bl.a. till SSBM så man kan t.ex. spela som Giga Bowser och master/crazy hand.

4 Jun 2005
Nivå 2 · Novis

Hur fixar man det då?? skulle vara kul att spela som Giga Bowser :)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hur fixar man det då?? skulle vara kul att spela som Giga Bowser  :)

Jo, men det hade varit väldigt tråkigt att spela som Master Hand eller Crazy Hand... Bara att rensa då ju...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in