Jo, då skulle man krossa allt och alla. Fast man borde kunnat få 2 gubbar till eftersom det verkar vara 2 tomma platser nere i hörnen
Hur F*n Får Man Toad I Super Smash Bros Melee
↗ till inläggetJo, men om man klickar där så blir det en slumpmässigt vald gubba.... Brukar finnas sånt på spel...Jo, då skulle man krossa allt och alla. Fast man borde kunnat få 2 gubbar till eftersom det verkar vara 2 tomma platser nere i hörnen
Jaha, det visste jag inte om... det ska jag testa
Nej, jag vet. Jag upptäckte det efter 2 år... Så det är inget fel med det..
fast hade vart snyggare med 2 gubbar till. Fast det kommer ju komma ssbm till Revulution, där kanske det finns fler gubbar
↗ till inläggetJo, det kommer nog bli en stor succe´..Kommer bli spännande med nya gubbar å banor...fast hade vart snyggare med 2 gubbar till. Fast det kommer ju komma ssbm till Revulution, där kanske det finns fler gubbar
Ja och då kanske toud är me
eller ännu bättre, Wario kanske är med då! han saknade jag verkligen i de tidigare ssb....
Ja Wario borde vara med!
Jo jo.... Han och Waluigi är ett måste... Dem mest komiska karaktärerna inom Nintendo lätt...
Finns en massa tänlbara karaktärer...Inget för överdrivet som Master Hand bara...
men toad vore inte så bra, han kan ju inte slåss... däremot Banjo vore grymt
Om dem är bra, sak samma..... gubbe som gubbe... Hade bara vart en kul grej...
fast det kommer ju komma nya gubbar så det är kul att diskutera vilka som är tänkbara.!
Sant! Men jag vill ha med alla dem 25 karaktärerna man har nu också.... Fast det blir dem nog säkert,,,
Man kan inte få Toad i soper smash bros melee! :)
god morgon det har jag vetat lãnge nu ca 1 ar
Det skulle vara grymmt om man kunde vara Banjo eller Mumba jumba :P
Toad äger ju jag har något gammalt fightspel där bla toad är med men där heter han något annat för spelet är japansk men texten är vanlig .
Han slåss ju bra.
Petey piranha skulle också vara grymm om han skulle finnas i SSBM
[Edit] Hehe fakebild av dig NP Såklart man inte kan vara Bond och Luck men jag visste redan att det var fakebild ;)
↗ till inläggetJo, 100 karaktärer är inte helt fel... Men 8 samtidigt blir lite för rörigt..
Att dem visade att kontrollen satt som player 5,6,7... Då är faket avslöjat direkt...
Tyckte Fly Guy såg grym ut...
Oj, vilken cool bild, tänk vad kul om man kunde vara alla dem :P