💬
Logga in
Fuska.se

Bild På Signaturen

23 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Kan inte ni på fuska fixa så man kan ha en bild på signaturen en sorts banner!!

Många andra sidor kan man ha de. Om mna vill ha det kan mna typ köpa en extra bild till signaturen för ca: 1000fm. Jag tycker det skulle få fuska att se mer livfullt ut. :medieval:

Nivå 7 · Fuskare

Räcker det inte med avataren eller?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det skulle dessutom göra sidan segare, så det lär inte komma.

Använd presentationen!

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Det räcker med 2 rader text i seignaturen. Det blir så störande annars. För ett tag sedan såg jag en som hade en signatur som täckte halva sidan (dvs sidan 1, 2, 3 osv)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Eller skänk en j*vla massa stålar till Admins sparbössa. det är dags att det börjar klirra lite i den. så kan han fixa sidan snabbare, och vi kan få signaturbilder.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Eller skänk en j*vla massa stålar till Admins sparbössa. det är dags att det börjar klirra lite i den. så kan han fixa sidan snabbare, och vi kan få signaturbilder.

http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=42095

Hur mycket har kommit in på det egentligen? http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_redface.gif

Senast ändrad:

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

0kr har kommit in :/

Nivå 7 · Fuskare

Tycker själv det är riktigt störande med bilder i signaturen. I andra forum så får man dels scrolla massor för att bildenra är så stora och så är det jobbigt att se samma bild, sida efter sida..

Nivå 9 · Veteranfuskare

håller helt med dig!

7 Jun 2005
Nivå 5 · Fuskare

visst skulle de va kul me bild i sigenaturen men sidan blir ju segare och annars kan man ju vara med i nått L33T GFX forum....finns massor av dom

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

kan ni inte införa att man får fm om man donerar mindre än 100kr oxå? t.ex. jag skänker 20 kr och får 500fm. då skulle nog jag skänka en tjuga eller nåt
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag tycker att det är så omständigt att gå via bank. Då måste man ofta ta hjälp av morsan och farsan, och dom tycker att det är slöseri med pengar.
8 Jun 2005
Nivå 7 · Fuskare

Jag skulle skänka om jag visste mer hur man gjorde. Jag kan inte så mycket om banker och nummer och sånt. Fast jag har ju SMSat några gånger. :P

Nivå 9 · Veteranfuskare

enda nackdelen med sms är att 30% går till ett annat företag, ca 2kr går till andra avgifter och det blir inte så mycket kvar på 10kr. 20 blir lite mer men det är ändå inte så mycket som kommer in som om man skänker 20 kr till ett konto.

en snabbguide hur man sätter in pengar på ett konto;

man skaffar en speciell blankett (finns på banken).

sedan fyller man i den och går fram till nån som arbetar på banken och lämnar blanketten och säger att du ska sätta in t.ex. 50 kr på ett konto. du lämnar bara pengarna och så sätts de in. lite omständigt men det brukar gå bra, har gjort det själv åtminstone en gång.

jag vet inte men det KAN vara så att man måste gå till den bank där kontot man ska sätta in på finns, i fuskas fall skandiabanken (lr har jag fel?)

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

man kan ju alltid använda internetbank också.

Nivå 6 · Fuskare

Min mamma och pappa tycker också det är slöseri med pengar. Fast man får ju alltid fixa FuskaVIP. Men jag ska vänta lite med det.....

10 Jun 2005

På serebii.nets forum finns det en grabb som har en signatur full med bilder som tar säkert minst 4 inlägg här.

Nivå 10 · Veteranfuskare

sånt är ju helt onödigt

11 Jun 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Min mamma och pappa tycker också det är slöseri med pengar. Fast man får ju alltid fixa FuskaVIP. Men jag ska vänta lite med det.....

dom kan ju inet bestämma vad du tycker är onödigt. pengar är det nästa människan bryr sig om idag. man har ett liv, då ska man få använda det man äger så mycket man vill.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

På serebii.nets forum finns det en grabb som har en signatur full med bilder som tar säkert minst 4 inlägg här.

Det är alltid 15 inlägg per sida(för mig iaf).

Även om man spammar en hel sida i ett inlägg får 14 till plats(eller så mycket du har valt på inlägg per sida.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in