Hoppa till innehåll

Kommande Drömmar


Ratchet
 Dela

Rekommendera inlägg

Spel som är kommande till playstation nu som kan vara intressant att veta är t.ex Jak X som blir det sista Jak and Daxter spelet som Naughty Dog tillverkar. Precis som för Crash Bandicoot så slutar det med ett racing spel. Jag hade nog föredragit ett nytt plattform spel men detta blir nog också kul. Har vi tur så tar nån annan speltillverkare över så att det fortsätter att komma Jak and Daxter spel, precis som det var för Crash Bandicoot. Spelet lär komma till jul. Jag har hört att det skall komma ett Daxter spel till PlayStation Portable som troligen blir nån form av plattform spel.

 

Efter som att Jak and Daxter kommer med ett nytt spel så måste ju konkurenterna Ratchet and Clank visa hur bra spel de är med i. Troligen också till jul kommer Ratchet and Clank 4 Deadlocked ut till PlayStation 2. Inte heller detta kommer att vara ett plattform spel men vad det blir vet jag tyvärr inte ännu. :\

 

Så klart längtar vi också tills Tomb Raider 7 Legend kommer ut. Det kommer nån gång under 2005 men det är inte Core Designe som tillverkar det (vilket jag tycker är synd) utan det är ett företag som jag inte kan komma ihåg namnet på. Efter som att Angel Of Darkness sålde så dåligt och fick mycket dålig kritik så får inte Core Designe fortsätta med Tomb Raider spelen för Edios. (Jag tycker ändå att Angel Of Darkness är kul!) Lite ändringar till Legend är att ara Croft inte längre har så mycket överflödigt fin kropp! Nä, nu är det mer realistisk kvinno kropp unan silikon! :P En annan ändring är att Lara inte har kvar din väska som hon lägger alla saker hon plockar på sig i, utan nu skall man kunna se allt hon plockar upp sitta någon stans på kroppen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Soffan

Jag längtar själv till Final Fantasy XII. Undrar om spelet är något bättre än X & X-2. Eftersom de legat på en hel del med handlingen och Grafiken i X så kanske det blir bättre i XII. Hoppas de har iallafall bättre röstkaraktärer! >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...