Hoppa till innehåll

Klanen Angels Of The Heaven


Rekommendera inlägg

  • Svar 94
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

Ja det blev det värkligen! Angels Of The Heaven existerar inte längre!!!

 

NU är vi The Jumpers!!!!!

 

JAg har också Börjat göra en Freewebs sida åt klanen. Här är den Jag föröker uppdatera så mycket jag kan men jag är inte den bästa på hemsidor! :)

 

 

 

Jag hade Också tänkt att ha en liten "willdy" dag . Idag sammlas vi i varrocks museum Klockan 20.00 & tågar till Greater Demons, Men om vi möter några Noobs på vägen så tror jag att vi dödaar dom, Mhooaahahahaha!!! :evil:

Jag hoppas på att många kommer :)

Redigerat av Happyhenke
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag håller på med det ni kan gärna ge Mig förölag vad som kan göras bättre! Då blir det mycket mycket bättre! :) Det skulle också vara väldigt kul om mant tog egna kort när man fightas osv & lägger upp dom forum tråden sen kan jag lägga upp dom på sidan, annars blir det liksom bara mycket jag på sidan & det är ju tråkigt :( Det skulle vara kul om alla tog en bild på sina stats & la upp!

Redigerat av Happyhenke
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan ju göra så att man kan chatta där så har man sitt namn och sin gubbe bredvid sina meddelanden eller så kan du göra ett forum. Sen kan du ju sätta in fler bilder och ha ett ställe där det står om vad vi har gjort på de 4 senaste mötena. Bara ett litet tips.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...