lr som jag sa förut!
999 :gitarr:
lr som jag sa förut!
999 :gitarr:
sälj dom för 400kr. några av spelen är gammla och inte värda så mycket+ att dom är begagnade
↗ till inläggetsälj dom för 400kr. några av spelen är gammla och inte värda så mycket+ att dom är begagnade
Det där kostar minst 800 spänn juh! :gitarr:
↗ till inläggetär du sugen på att köpa dom eller? ;)sälj dom för 400kr. några av spelen är gammla och inte värda så mycket+ att dom är begagnade
900:- men eftersom de är begagnade så får det bli 800:-!
minst 800 iaf...
konungens kostade 599 typ lr nåt! :gitarr:
är det repor på spelen kan dom ju hacka eller buga.
jag hade ett spel som hackade jag byte det mot ett ny och det fungerade mycket bättre
:evil: :evil: :evil:
Ta reda på vad spelen kostar idag. Ta sedan lite mer än hälften av det och sälj spelen för det du får fram. Tror det blir ett bra pris då.
Alldeles för dyrt med tanke på att dom spelen är gamla.
jaja, men han kan ju annonsera på nån gratis-sajt och kolla om han får napp... :gitarr:
↗ till inläggetär det repor på spelen kan dom ju hacka eller buga.
jag hade ett spel som hackade jag byte det mot ett ny och det fungerade mycket bättre
:evil: :evil: :evil:
NEJ! det är inte repor på dom men kan ingen hemsida som man kan sälja dom på.
Nån hemsida TACK!
↗ till inlägget:cool:sälj det för 999 lr nåt.
Så det låter billigare... :gitarr:
↗ till inläggetNEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ, ALDRIG .Tenker du bettala 750 far ett spel du inte spelat .Hyr det eller ....ja hyr. Betala INTE 750 kr.hellsningar , Snubben.dom här spelen:
NHL 2003, Underworld, sagan om ringen konungens återkomst, quake 3, ssx 3?
Lägg in det på blocket och skriv vad spelen egentligen kostar tillsammans nya men att du säljer dom för 950 kr :gitarr: ..... det är nog den smartaste iden :P :D
725 tycker ja ett bättre pris
↗ till inläggetJag skulle inte ha köpt dom för det där priset! för usla spel!
jo visst är det 5 spel! men det måste vara 5 riktigt bra spel oxå. man lägger ju inte ut 750 spänn om 2 - 3 av spelen är riktigt dåliga och de bara e 2 som e riktigt bra.
Och jag förväntar mig inte att folk ska tycka som jag. jag säger bara min åsikt!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in