💬
Logga in
Fuska.se

Mkdd-rekordsida

127 svar · startad

jag fattar inte att de blir så bra... och varför inte jag blir bättre... spelar förmodligen för lite

Allt har i stort sätt med perfekta kurvor att göra... Man ska hålla sig precis till kanten...Och göra så många MTs som möjligt...

jo, det vet jag men det försöker jag också göra, men det var mycket bättre i 64a versionen när man studsa det borde det var till mkdd med

ja, det var då jag trodde att det gick fortare om man hoppade hela tiden...

jag menar att man kan hoppa ifrån dålig mark med mera. men en sak, finns det verkligen ingen annan genväg på mkdd än waluigi banan

19 Jul 2005
Trådstartare #106

man kan ju ta den på DDJ utan svamp...men det är typ 10 pers som kan det

Nå, hur ska man göra det...? Det går ju inte bara att åka rakt på över...

jag har sett en film där en gjorde det, men skulle alrdig klara själv

Det är nåt fel i spelet... Jag gör precis som dem...

Det är bara nån tillfällighet.

eller så kan man lyckas om man är riktigt riktigt grym

Det där är inte skicklighet... Det är en ren tur och tillfällighet.

Fast vissa verkar kunna det..

Hur mycket tjänar man på det egentligen... ? Med tanke på att det går väldigt segt efter hoppet..

förmodligen mer än om man inte kör där, eftersom eliterna kör där

Min tid 1:55:992 är ungefär 13 sekunder ifrån världsrekordet... Iaf väldigt långt ifrån...

kör du exakt samma väg som eliterna då?

Ja, på yttakanten på vänster sida på den trasig bron... Dem lyckas på nåt sätt ta sig hela vägen fram till plattformen bara.. Har snuddat kanten nån gång..

Trådstartare #116

haha det är inte tur det är 100% skiklighet(okej kanske lite tur men inte mycket) jag har varit skitnära en gång typ ett pat centimeter ifrån :(

Jo, men missar man en MT efter det hoppet kan man så gott som lägga ner...

↗ till inlägget

haha det är inte tur det är 100% skiklighet(okej kanske lite tur men inte mycket) jag har varit skitnära en gång typ ett pat centimeter ifrån  :(

var väl det jag trodde :P

men jag försöker inte ens att ta den vägen...

↗ till inlägget

haha det är inte tur det är 100% skiklighet(okej kanske lite tur men inte mycket) jag har varit skitnära en gång typ ett pat centimeter ifrån  :(

Är man inte bra nog så tjänar man ändå inget om man lyckat ta den vägen....(alltså behövar man inte bry sig)
20 Jul 2005

men det går väl på andra och tredje varven med svamp?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in