💬
Logga in
Fuska.se

Mkdd-rekordsida

127 svar · startad

spelar aldrig gp, time trail är roligast!

12 Jul 2005

Jo, det tycker jag med... Kan vara kul att spela GP ibland då nån kompis är med... Fast då föredrar jag andra spel..

spelar mest mario party med kompisar, det är det ända jag inte vinner överlägset i :P

13 Jul 2005

Ja, det blir ju lite svårare motstånd med kompisar trots allt...

Är du medlem på mkdd-siten förresten....? Skriv upp dig för svenskarnas skull=) Strunta i om du har dåliga tider...

jag har inte orkat regga mig, kanske ska göra det sen.

14 Jul 2005

Okej....Själv är man en Avancerad spelare...

det är ju bra :P, men det roliga med MKDD är att spela det och att diskutera det på fuska, inte göra det mer avancerat med players page och rekord m.m. :D

Jo, precis... För vem orkar slösa bort hela sommarlovet med att köra Time Trial...

tydligen några stycken enligt sidan :P

men jag har i alla fall ändrat uppfattning av mkdd, jag tycker nu det är bästa gamecube spelet. dels tack vare att jag blev bättre av den sidan

↗ till inlägget

tydligen några stycken enligt sidan :P

men jag har i alla fall ändrat uppfattning av mkdd, jag tycker nu det är bästa gamecube spelet. dels tack vare att jag blev bättre av den sidan

Kul att du tycker det....

Du menar väl inte att jag har suttit och spelat hela lovet?

nejdå inte du utan eliterna på sidan, de har nog spelat mycket länge :D

Nja, bara svenskarna som spelar mycket.. Många som har lagt ner.,,,

15 Jul 2005

det är synd att eliter totalt slutar... suck det var bättre på den gamla goda tiden :P :D

Det är i stort sätt alltid nån som slutar.... Aja, men då får vi n00bs chans att ta igen...

kan man ta igen och bli nästan lika bra som dem är man nog inge n00b. :P

men jag är inte ens i närheten av eliterna...

16 Jul 2005

Nja, det är väl 20 sekunder på nån bana.... Men vissa banor ligger jag inte mer än 5 sekunder efter.... Observera att 5 sekunder är väldigt mycket...

17 Jul 2005

ja, det är mycket. undrar hur mycket eliterna spelar...

Dygnet runt förmodligen...:)

Ungefär som jag då :D

jo, de måste nog spela vääldigt mycket för att bli så grymma, men jag skulle aldrig spela så länge bara för det...

Dem är bra så de får nog nytt rekord efter 2 omgångar.... eller så kan det ta 5 timmar...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in