Gun Guy Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Det ska vara 2 som kör och 2 som är datorer på vanlig Melee. Alla ska ha ett liv var och man ska ha team battle. Man ska vara grön och datorerna blå. Av dom som kör ska en vara Link och en Young Link. Datorerna ska vara Roy och Marth. På Intems ska man ha alla Intems på men på Low. Datorerna ska vara level 6 och ha 6 i handicap. Man ska skälv ha 1 i handicap. Man ska köra på Herule Temple. Se till att allt är som det ska och att du och din kompis är gröna och är i lag och att datorerna är blå och är team. Det är vältigt svårt att klara jag och min kompis kört 123 matcher typ för att klara det men tillslut fick vi EXTREM tur och klara det. Jag kallar det (Knight Brothers V.S Dad and son.) Lycka till!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andres Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Kanske jag kan pröva det ! Men tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Det ska vara 2 som kör och 2 som är datorer på vanlig Melee. Alla ska ha ett liv var och man ska ha team battle. Man ska vara grön och datorerna blå. Av dom som kör ska en vara Link och en Young Link. Datorerna ska vara Roy och Marth. På Intems ska man ha alla Intems på men på Low. Datorerna ska vara level 6 och ha 6 i handicap. Man ska skälv ha 1 i handicap. Man ska köra på Herule Temple. Se till att allt är som det ska och att du och din kompis är gröna och är i lag och att datorerna är blå och är team. Det är vältigt svårt att klara jag och min kompis kört 123 matcher typ för att klara det men tillslut fick vi EXTREM tur och klara det. Jag kallar det (Knight Brothers V.S Dad and son.) Lycka till!! Jo jo, har själv kört mycket i auto-handicap... Händer ofta att nån är på hcp 5 och de andra 2 på handicap 9.... Så¨står man där som lv 1 och försöka kicka ut dem på lv 9.. Måste skada dem runt 400 % typ.. Väldigt jobbigt eftersom man själv kan dö på en hård attack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Roligare att köra Tournament Mode med random level på karaktärerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Spelar det nån roll om man e röd eller blå istället för grön och måste dom va blå?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 23 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Det spelar ingen roll vilken färg man e men det blir roligast tycker jag om man gör som jag säger. Det blir snyggare då. Bara man är i lag med sin kompis och dom är i lag och ni är fiender. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 :) Håller med shadow of darkness... De e roligare att köra turnering! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Du stavar som en kratta, men annars var det ett jätte bra tips :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 (redigerat) Det var inte lätt och vinna över dom men efter flera matcher lyckades jag slå dom :) Redigerat 24 Juni 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 jag spelar inte mot datan med mina kompisar för vi behöver inte ens kämpa vi krossar datan ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Det där ska jag prova Dom brukar inte vara så svåra dato styrda men jag brukar slå dom i lvl 9 jätte änklet med Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 klarade det på första försöket....dom lyckades trilla ner båda två på något konstigt sätt.......vet inte om det va något lagg....=) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg