💬
Logga in
Fuska.se

Super Smash Bros Melee

37 svar · startad

Trådstartare #1

Det ska vara 2 som kör och 2 som är datorer på vanlig Melee. Alla ska ha ett liv var och man ska ha team battle. Man ska vara grön och datorerna blå. Av dom som kör ska en vara Link och en Young Link. Datorerna ska vara Roy och Marth. På Intems ska man ha alla Intems på men på Low. Datorerna ska vara level 6 och ha 6 i handicap. Man ska skälv ha 1 i handicap. Man ska köra på Herule Temple. Se till att allt är som det ska och att du och din kompis är gröna och är i lag och att datorerna är blå och är team. Det är vältigt svårt att klara jag och min kompis kört 123 matcher typ för att klara det men tillslut fick vi EXTREM tur och klara det.

Jag kallar det (Knight Brothers V.S Dad and son.)

Lycka till!!

Kanske jag kan pröva det !

Men tack :)

↗ till inlägget

Det ska vara 2 som kör och 2 som är datorer på vanlig Melee. Alla ska ha ett liv var och man ska ha team battle. Man ska vara grön och datorerna blå. Av dom som kör ska en vara Link och en Young Link. Datorerna ska vara Roy och Marth. På Intems ska man ha alla Intems på men på Low. Datorerna ska vara level 6 och ha 6 i handicap. Man ska skälv ha 1 i handicap. Man ska köra på Herule Temple. Se till att allt är som det ska och att du och din kompis är gröna och är i lag och att datorerna är blå och är team. Det är vältigt svårt att klara jag och min kompis kört 123 matcher typ för att klara det men tillslut fick vi EXTREM tur och klara det.

Jag kallar det (Knight Brothers V.S Dad and son.)

Lycka till!!

Jo jo, har själv kört mycket i auto-handicap... Händer ofta att nån är på hcp 5 och de andra 2 på handicap 9.... Så¨står man där som lv 1 och försöka kicka ut dem på lv 9.. Måste skada dem runt 400 % typ.. Väldigt jobbigt eftersom man själv kan dö på en hård attack...
20 Jun 2005

Roligare att köra Tournament Mode med random level på karaktärerna

23 Jun 2005

Spelar det nån roll om man e röd eller blå istället för grön och måste dom va blå??

Trådstartare #6

Det spelar ingen roll vilken färg man e men det blir roligast tycker jag om man gör som jag säger. Det blir snyggare då. Bara man är i lag med sin kompis och dom är i lag och ni är fiender.

:) Håller med shadow of darkness...

De e roligare att köra turnering!

24 Jun 2005

Du stavar som en kratta, men annars var det ett jätte bra tips :D.

Det var inte lätt och vinna över dom men efter flera matcher lyckades jag slå dom :)

Senast ändrad:

26 Jun 2005

jag spelar inte mot datan med mina kompisar för vi behöver inte ens kämpa vi krossar datan ändå

Det där ska jag prova

Dom brukar inte vara så svåra dato styrda men jag brukar slå dom i lvl 9 jätte änklet med Link

27 Jun 2005

klarade det på första försöket....dom lyckades trilla ner båda två på något konstigt sätt.......vet inte om det va något lagg....=) :gitarr:

Jag vet nåt annat kul!

Sätt stock på 1 och dator gubben ska vara Ness(Sätt han på 9) du kan vara vem som helst.

Ta Den där Donkey Kong banan(Vet inte vilken) som öhhh...vet inte hjälp mig här...

sen när du startar ska du stå helt stilla så händer nåt kul :D

den banan som e typ en flotte eller den som det går nån gammal gubbe inne som man ser genom fönstret ???

Med Gubben. :)

28 Jun 2005

ok ska prova på direkten tack :)

4 Jul 2005

De där måste ja prova..är faktiskt rätt bra me Y Link

5 Jul 2005

Våga ens pröva.... Man dör ju av ett kast när man har lv3 i handicap..... så det går inte att föreställa sig...

10 Jul 2005

Jag och min kompis klarade att ha 1 i handicap och datorerna på LV. 9 i det gamla. I det nya har jag som mest klarat alla mot alla-match alla på lv. 9 och jag hade typ 4 eller 5 i hadicap. Det var ganska svårt, tro mig.

Provade det du sa. Ganska lätt faktiskt. klara på första försöket. Min brorsa vil.le inte va med, så jag tog en dator på Lv9. Han var inte till så mkt hjälp. dog direkt. Visserligen hade jag lite tur och fick en hammare, men ingen har sagt att man inte får ha det.

Senast ändrad:

12 Jul 2005

Tycker det ska vara No Items... Annars kan man ju få ett Home-Run-Bat eller vad som helst..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in