Hej är det nån som vet vart den stora dumpern finns?? skulle inte nån kuna visa på karta vart alla stora saker finns?? :evil: :evil: :evil:
Var Finns Den Stora Dumpern Som Man Fick Köra På
ja har ingen karta. men utanför las venturas.. till vänster . finns de nått stort brun på kartan typ . ser lite ut som ett öra. ( de kallas the big ear ) . där finns de . där gör man uppdrag me ..
på tredje ön eller ???? ligger det nära staden eller landet eller vattnet????
vart har hittat dit nu men kan ej hitta den
↗ till inläggetpå tredje ön eller ???? ligger det nära staden eller landet eller vattnet????
aa på tredje .. Las Venturas skrev ja ju .. :bah: . mellan stan o örat går de en väg.. de ä jätte enkelt att hitta .. om du har kommit till las venturas försåts. annans ä de inte särskilt lätt :P
jag har bara klarat utt det 5 gånger........ men det finns ingen dumper där. om du inte menar sandking?????? finns den uppe vid para bollen eller :blink: :evil: :evil:
↗ till inläggetjag har bara klarat utt det 5 gånger........ men det finns ingen dumper där. om du inte menar sandking?????? finns den uppe vid para bollen eller :blink: :evil: :evil:
;) . . ja ska hitta en karta o ringa in den åt dej .. kommer om en liten stund
det där är ej the big ear men strunt samma var fick du tag på bolden ???????+ :evil: :evil: :evil: :evil:
↗ till inläggetdet där är ej the big ear men strunt samma var fick du tag på bolden ???????+ :evil: :evil: :evil: :evil:
eeeehh man måste göra ett uppdrag där så får man den :meddum:
ok . men den finns ju där iaf :D:P . heheh .
hör inte till ämnet men vart hitta du bilden playboy
playboy är avstängd ! . men jag vet inte var ja hittade den . leta på nån gta sida . dom finns la överallt tror ja . de går nog söka på google.se/bilder me .
↗ till inläggetDumpern kommer att finns i hunter quarry när man har klarat av uppdragen där.playboy är avstängd ! . men jag vet inte var ja hittade den . leta på nån gta sida . dom finns la överallt tror ja . de går nog söka på google.se/bilder me .