okej... jag har en fråga! vad heter ALLA bossarnas namn i nummer-ordning? det har jag länge undrat! nån som vet? det gäller ocarina of time!
Ocarina Of Time Bossarnas Namn...
↗ till inläggetokej... jag har en fråga! vad heter ALLA bossarnas namn i nummer-ordning? det har jag länge undrat! nån som vet? det gäller ocarina of time!
The Great Deku Tree - Queen Ghoma
Dodongo's Cavern - King Dodonogo
Jabu-Jabu's Belly - Barinade
Forest Tempel - Phantom Ganondorf
Fire Temple - Volvagia
Water Temple - Morpha
Shadow Temple - Bongo Bongo
Spirit Temple - Twinrova
Ganon's Tower - Ganondorf
Hoppas det é all nu :)
hueo! cooolt du är duktig på zelda!
↗ till inläggethueo! cooolt du är duktig på zelda!
hehe, tack :) men om jag ska vara ärlig så var det ett tag sen jag spelade Ocarina of Time så jag hade glömt några namn på bossarna, så jag fick kolla upp dem för att ge rätt namn :)
okej!vet du hur man får bossnyckeln i vatten templet? snälla hjälp mej!
↗ till inläggetokej!vet du hur man får bossnyckeln i vatten templet? snälla hjälp mej!
oj...vatten templet är inte riktigt min grej... tyvärr så är det vattentemplet jag gillar minst på spelet och kommer ihåg mist från..kan några av de andra hyfsat bra..men inte vattentemplet...kommer mest ihåg alla nivåer som man ska sänka och höja för att kunna klara det..tyvärr :(
↗ till inlägget
ok..det kan jag göra..du kan gärna fråga om du har nått problem med nått annat tempel
okej! hur får man melodin till shadow tempel? jag har fått den en gång men sedan började jag om på nytt!
↗ till inläggetokej! hur får man melodin till shadow tempel? jag har fått den en gång men sedan började jag om på nytt!
hmm..får du inte den efter att du klarat brunnen i Kakariko?? har för mig det
Nej man får Nocturne of Shadow före man klarar brunnen.
Och du glömde Ganon på din lista :)
ja ja ja!!!!! men HUR?????
é det inte bara att gå in i Kakariko och fram till brunnen??
Ja för att få Nocturne of Shadow måste du ha klarat Water Temple. Sen går du som stor till brunnen i Kakariko village så möter du Sheik och får Nocturne of Shadow.
okej! jag har inte klarat vatten templet! hur får man dom sista nycklarna? jag har fått long shottern! men hur?
↗ till inläggetOch sist men inte minst (eller) Ganon.okej... jag har en fråga! vad heter ALLA bossarnas namn i nummer-ordning? det har jag länge undrat! nån som vet? det gäller ocarina of time!
Titta i fuskarkivet så får du lite hjälp...
↗ till inläggetokej... jag har en fråga! vad heter ALLA bossarnas namn i nummer-ordning? det har jag länge undrat! nån som vet? det gäller ocarina of time!
<_< Måste alla upprepa det man säger <_<
Water-Temple e jobbigt men det e bara att kolla på kartan (om du har den) och se vilka rum du inte varit i och vilka kistor du missat (måste du ha kompassen för).