E dialbo 2 värt att köpa??
Diablo 2
Om du vill sitta länge framför dtorn så e det värt det annars är det tråkigt.
Ja det är riktigt roligt spel. dessutom har priserna sjunkit enormt på det.
jag har haft det i snart 2 år och tycker det är kul fortfarande jag trötnade lite sen kom jag på att man kunder köra över inter net då blev det kul igen :) men det dåliga på internet är att ganska många fuskar :(
Ne man tröttnar på det rätt snabbt iaf jag gjorde det.
ja det e det 150 eller något o sen e det kul som f*n =)
jag har det spelet de är skit kul jag har en amazon eller hur det stavas :oops: . den är på lvl15 och jag är i act 2 :mrgreen:
jag har det spelet de är skit kul jag har en amazon eller hur det stavas :oops: . den är på lvl15 och jag är i act 2 :mrgreen:
lol lvl 15 jag har en pala på lvl 82 o har varvart det på hell
skryt lite till snäll om din duktiga lvl 82:a
ja det är värt att köpa men om du ska göra det så köp expansion packet också Lord of Destruction. Om man spelar på internet så kan man lätt tröttna på att det laggar och många fuskar och då menar jag väldigt många
ja skryt på bara tror inte det är många som bryr sig så mkt för det är lätt att få lv 82
ja
Den frågan är väll nästan omöjlig att svara på. Om vi tycker den är kul har väll ingen som helst betydelse. Prova spelet själv och se ifall du vill ha det
Köp det, men om du vill ha EXTRA roligt köp Diablo II: Lord Of Destruktion ... du måste ha Diablo II för att kunna spela Diablo II: LOD
LOL JAG HAR EN AMAZON PÅ LEVEL 99 OCH "ODÖDLIG" !! :D :D :Djag har det spelet de är skit kul jag har en amazon eller hur det stavas :oops: . den är på lvl15 och jag är i act 2 :mrgreen:
men va svårt ladda ner en trainer och sätt in alla sker du vill ha vilken level du vill ha och allt
Det e svårt att fatta lite grejer i början typ vad, TP, PP, WP m.m
Jag vet inte änns vad det betyder men vad det står för
TP = Nån teleporter grej :unsure:
PP = Party please
WP = Way Point :P
hahaha... OPEN... om den är odödlig... hahaha... OPEN... om den är odödlig...(Atilla @ 01/02-2004 21:56:49)jag har det spelet de är skit kul jag har en amazon eller hur det stavas :oops: . den är på lvl15 och jag är i act 2 :mrgreen:
LOL JAG HAR EN AMAZON PÅ LEVEL 99 OCH "ODÖDLIG" !! :D :D :D
vadå odödlig?
MAN KAN INTE DÖDA DEN! :angry: