Va tycker ni om Green day? Ja tycker dom e ruggigt bra! Till å med bättre än Simple Plan! Green Day e min favvogrupp :D
Green Day
Jag ska se dom live i Gbg på söndag! Dom lär äga!
lyllo dej..ja fick inte åka dit <_<
varför inte`?
min morsa: "Du e för liten för att åka dit själv" <_< ja kunde ju bott hos Jonas (min farsas kompis som bor i Gbg) en natt..
Jag tycker att en och annan låt kan vara bra med dom, men man trtöttnar snabbt på dom...dessutom hatar jag punk...men green day är faktiskt lite rockliknande!
green days musikstil kallas punkrock
den perfekta blandningen!
green day förstörde punken i början av 90-talet sen dess har inte punk varit nåt bra :(
Green Day är ju så bra så dom kan inte FÖRSTÖRA något...
punk var bra innan green day släppte sin första skiva i början av 90-talet sen dess har all punk varit skit
Green Day släppte sin första skiva i slutet av 80 talet...år 1988
JA O DEM ÄGER! ! ! ! ! ! ! jag kan hålla med om att jag inte gillar punkrock eller hög o hastig o vild musik men green day e ett undantag o är helt enkelt bäst! Men själv föredrar jag mer hip-hop o rappare som eminem,snoop dogg o 50 cent
Jag tycker om Green Day jättemycket!! :D :gitarr:
Green Day å Simple Plan (och Blink 182) e dom bästa ja vet..har bara hört 2 låtar me Avril Lavinge å en låt me Good Charlotte så dom räkns inte :P
good charlotte är riktigt bra annars..
[edit]
Jag tycker inte om punk, men Green Day är ett undantag! :D
Jag kör på Rock/Hårdrock! :cool:
Får en Simple Plan skiva nu i veckan :bah: men Good Charlotte såg ja en skiva igår....
deras senaste är det bästa dom gjort..