Good Charlotte lr Simple Plan? Fattar nolll..du menar GC va?
Green Day
↗ till inläggetstämmer helt o hållet, me Good Charlotte e också väldigt bra!!Green Day å Simple Plan (och Blink 182) e dom bästa ja vet..har bara hört 2 låtar me Avril Lavinge å en låt me Good Charlotte så dom räkns inte :P
↗ till inläggetvilken SP skiva e de??Får en Simple Plan skiva nu i veckan :bah: men Good Charlotte såg ja en skiva igår....
Joo... Green Day e bra men ja lyssnay hellre på Sum 41 :gitarr: För dom äger hårt.
:D :medieval:
↗ till inläggetSum 41 ÄGER SÖNDER fy f_n va dom e bra :gitarr: !!Joo... Green Day e bra men ja lyssnay hellre på Sum 41 :gitarr: För dom äger hårt.
:D :medieval:
lyssnar inte mkt på dem längre men Jesus of Surbirbia e grymt bra
↗ till inläggetFår en Simple Plan skiva nu i veckan :bah: men Good Charlotte såg ja en skiva igår....
Still not getting any
↗ till inläggetde låter ju bra :gitarr:Får en Simple Plan skiva nu i veckan :bah: men Good Charlotte såg ja en skiva igår....
Ja..jag har vart i stugan och den kom då..men dom som tog in posten åt oss va inte hemma igår så j får den idag :D
Det e så j*vla fult att alla kommit på att dom finns nu.. <_< är det nån som kommer ihåg basket case? Dry Ice? I want to be alone? No one knows? jag lyssnar inte på dom men jag visste ju f*n att dom fanns innan nu! alla som börja lyssna på dom förra året eller iår kan ju inte sägfa att dom e fans precis..
jag tycker inte dom e bra för dom har blivit ett sånt där band som alla gillar typ.. deras äldre låtar e bättre än dom nya! dom e punkrock
:gitarr: jag gillar låten HOLIDAY :gitarr:
↗ till inläggetSå tänkte jag lite också, själv har man lyssnat på dom i snart 8 år, man var lite av ett "exemplar", någon som lyssnade på låtar som inte var så kända. Men BANG! Alla lyssar på dom, man blir en i mängden! Men trots allt får man tänka på att det går bättre för dom nu, det är roligare när folk köper deras skivor o.s.v. Och på det sättet kanse dom håller gnistan uppe och producerar fler underbara album! Så man ska alltid försöka se det från den ljusa sidan!Det e så j*vla fult att alla kommit på att dom finns nu.. <_< är det nån som kommer ihåg basket case? Dry Ice? I want to be alone? No one knows? jag lyssnar inte på dom men jag visste ju f*n att dom fanns innan nu! alla som börja lyssna på dom förra året eller iår kan ju inte sägfa att dom e fans precis..
jag tycker inte dom e bra för dom har blivit ett sånt där band som alla gillar typ.. deras äldre låtar e bättre än dom nya! dom e punkrock
Wake me up when september ends är skön :)
Boulevard of broken dreams äger!!!
↗ till inläggetde tycker ja me :gitarr:Boulevard of broken dreams äger!!!