💬
Logga in
Fuska.se

Green Day

34 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #21

Good Charlotte lr Simple Plan? Fattar nolll..du menar GC va?

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Green Day å Simple Plan (och Blink 182) e dom bästa ja vet..har bara hört 2 låtar me Avril Lavinge å en låt me Good Charlotte så dom räkns inte :P

stämmer helt o hållet, me Good Charlotte e också väldigt bra!!
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Får en Simple Plan skiva nu i veckan  :bah:  men Good Charlotte såg ja en skiva igår....

vilken SP skiva e de??
14 Jul 2005
Nivå 0 · Nykomling

Joo... Green Day e bra men ja lyssnay hellre på Sum 41 :gitarr: För dom äger hårt.

:D :medieval:

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Joo... Green Day e bra men ja lyssnay hellre på Sum 41 :gitarr: För dom äger hårt.

:D  :medieval:

Sum 41 ÄGER SÖNDER fy f_n va dom e bra :gitarr: !!
Nivå 8 · Veteranfuskare

lyssnar inte mkt på dem längre men Jesus of Surbirbia e grymt bra

16 Jul 2005
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #27
↗ till inlägget

Får en Simple Plan skiva nu i veckan  :bah:  men Good Charlotte såg ja en skiva igår....

Still not getting any

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

de låter ju bra :gitarr:
17 Jul 2005
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #29

Ja..jag har vart i stugan och den kom då..men dom som tog in posten åt oss va inte hemma igår så j får den idag :D

20 Jul 2005

Det e så j*vla fult att alla kommit på att dom finns nu.. <_< är det nån som kommer ihåg basket case? Dry Ice? I want to be alone? No one knows? jag lyssnar inte på dom men jag visste ju f*n att dom fanns innan nu! alla som börja lyssna på dom förra året eller iår kan ju inte sägfa att dom e fans precis..

jag tycker inte dom e bra för dom har blivit ett sånt där band som alla gillar typ.. deras äldre låtar e bättre än dom nya! dom e punkrock

Nivå 0 · Nykomling

:gitarr: jag gillar låten HOLIDAY :gitarr:

25 Jul 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det e så j*vla fult att alla kommit på att dom finns nu..  <_<  är det nån som kommer ihåg basket case? Dry Ice? I want to be alone? No one knows? jag lyssnar inte på dom men jag visste ju f*n att dom fanns innan nu! alla som börja lyssna på dom förra året eller iår kan ju inte sägfa att dom e fans precis..

jag tycker inte dom e bra för dom har blivit ett sånt där band som alla gillar typ.. deras äldre låtar e bättre än dom nya! dom e punkrock

Så tänkte jag lite också, själv har man lyssnat på dom i snart 8 år, man var lite av ett "exemplar", någon som lyssnade på låtar som inte var så kända. Men BANG! Alla lyssar på dom, man blir en i mängden! Men trots allt får man tänka på att det går bättre för dom nu, det är roligare när folk köper deras skivor o.s.v. Och på det sättet kanse dom håller gnistan uppe och producerar fler underbara album! Så man ska alltid försöka se det från den ljusa sidan!

Wake me up when september ends är skön :)

30 Jul 2005
Nivå 3 · Lärling

Boulevard of broken dreams äger!!!

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Boulevard of broken dreams äger!!!

de tycker ja me :gitarr:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in