jodå, det finns väl lite... men det är sant, mario har mer humor. men zelda spelen har bättre handling, plus att jag älskar att samla saker :P
Mario Vs Zelda
Jo, du har rätt..... Tycker att Zelda har mycket bättre äventyr än Mario.... Fast det kan ju bero på att Mario-spelen inte utspelar sig på så många ställen...
något som hade gjort mario spelen mycket roliga vore om det var mer filmer som den i början av mpt...
Det finns en sådan film på MGTT också... Dem är ruggigt skojiga...=)
↗ till inläggetVilken är egentligen bäst, Mario lr Zelda? Skriv vad du tycker här...jag tycker Zelda
Mario såklart! :blink:
mario är ju en sån figur som man skulle kunna ha med i ganska många olika sorters spel och överdriva lite med men Link eller Zelda som spelar tennis mot Ganondorf........nej tack men jag måste nog säga att jag gillar Zelda spelen mer eftersom dem har bättre story men sen så gillar jag Mario mer som figur än Link
ja, zelda karaktärerna passar inte in i något annat än Hyrule. Men mario kan göra vad som helst och det blir ändå bra :P börjar nästan digga merio mer
Ja, det tycker jag att du ska göra..
Men Zelda har klart överlägsna 1-player spel...
ja det är klart, men jag gillar nästan multiplayer mer...
Det är där Mario-spelen kommer fram...
Four Swords äger sönder alla Mario multiplayer spel tillsammans
Zelda äger fett
Zelda :)
f*n vilken svår fråga. zelda är inte lika känt som zelda men jag har spelat det sen jag var liten. och mario. jag säger att båda är lika bra.
↗ till inläggetSvärd som skjuter, en mäktig gudakraft, taland träd och möjligheten att teleportera sig.Seriöst?Zelda, det känns på nåt sätt mer seriöst.
↗ till inläggetDet är väll mer seriöst än Mario?Zelda, det känns på nåt sätt mer seriöst.
Ja, Zelda är nog mer seriöst men inte verkligt... det är 2 olika saker
Båda är lika bra
Ser fram emot The Legend of Zelda:Twilight Princess(stavning). Jag ska förboka det snart!
jo, det kommer nog bli det bästa hitils... hoppas att det kommer nåt nytt single player mario spel snart :P