Hoppa till innehåll

Celebie


Rekommendera inlägg

Gäst jocke2004

jo det går visst så här gör man: när du gör mystery gift kan du få eon mail ge den då till tjejen i goldenrods pokemon center och du får g/s ball

ge den till kurt sen efter en dag går dudit igen och får tillbaka g/s ball och går till kistan i ilex forest och her in den där och celebi dyker upp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Mystery Gift finns väl inte på G/S/C?

 

Jo faktisk! :D

när man har pratat med en liten flicka på våning 5 så ska man spara, stänga och sätta på då finns Mystery Gift i listan. Man behöver 2 game boy. Fixa så att det svarta på game byets topp pekas mot varran ca 1 cm och båda trycker på Mystery Gift. Då kommer en ruta upp. tryck på A samtidigt så får ni en sak. ni kan hämta den på 2 våningen på Poke centret. :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis som aldrig brukar ljuga säger att han fångade alla unknowns och bildade ett ord eller en mening, någonting med björn tror jag fast på engelska. Sedan så gick han till 2 proffesorer och han fick en nyckel till kistan i ilex forest, och han öppnade den och Celebi kom fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis som aldrig brukar ljuga säger att han fångade alla unknowns och bildade ett ord eller en mening, någonting med björn tror jag fast på engelska. Sedan så gick han till 2 proffesorer och han fick en nyckel till kistan i ilex forest, och han öppnade den och Celebi kom fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...