💬
Logga in
Fuska.se

Mario 64

102 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 9 · Veteranfuskare
Det är roligt när man har tagit alla 120 stjänor och när man skuter upp sig till yoshi och får 100 liv =))

får man inte bara 99 liv som högst....jag kommer inte ihåg så mycket men jag har för mig att det var så....

Nivå 4 · Lärling

Tja, det var en sådan diskusion, det var några mot en, och "några" skrev att det var 99 liv, och "en" skrev att det var 100 liv.. Man kan inte säga vem som vann den diskusionen, men jag måste bara kolla på ett mario spel, nu för tiden vet ajg inte vad som är rätt ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ta inte upp den disskusionen igen är du snäll.

Nivå 4 · Lärling

Va? Vad? Jag tar inte upp den för att jag skriver till 0014 vad som hänt.. Och om diskusionen nu börjar igen, så tänker jag inte delta i den eftersom det är så meningslöst..

Nivå 1 · Novis

sluta bråka och hjälp mig

Nivå 4 · Lärling

Vad är det du vill ha hjälp med då?

Nivå 1 · Novis

jag vill ha hjälp med hur man får big boo banan

Nivå 1 · Novis

hallå? är någon här? :?:

Nivå 1 · Novis

:new_bigcrowd:

Nivå 1 · Novis

:new_bluegrab:

24 Nov 2003
Nivå 2 · Novis

filip=SPAMMARE

Du ska gå ut i trädgården efter att du fått 5 stjärnor och döda ett spöke med en karusell i.

26 Nov 2003
Nivå 1 · Novis

men jag...äh...joe!!! joe=tössbyxa :!: :twisted: :new_321:

joe är en tössbyxa!!!

haha!! :1_15firing: :new_ukliam2:

den som pepprar är jag och den som får på nöten är joe!!! hahaha!!

Nivå 7 · Fuskare

filip bli bannad efter en vecka, jag lovar

27 Nov 2003
Nivå 1 · Novis

Tjena!!!

Man ska ha 120 stjärnor. Då öppnas kanonen och du kan skjutas upp på taket av slottet. Där uppe står Yoshi och om du pratar med honom kommer du att få 100 liv!! :D

Nivå 1 · Novis

jag har själv klarat ut mario men jag kommer inte ihåg hur man ska göra så att den långa trappan ska ta slut ska man ta 80 stjörnor elleer hur många är det eller nu om man ska ta stjärnor komemr inte ihåg

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Ranger:

du behöver ha 70 stjärnor för att den ska ta slut! :D

Nivå 1 · Novis

jaså så du vill att jag ska bli avstängd! jag slår vad om att jag INTE kommer bli avstängd på en vecka! på fredag ( imorgon) räknas tiden om du vinner så ska jag ALDRIG SKRIVA MEDDELANDEN igen!! men om jag vinner får du inte SKRIVA MEDDELANDEN igen!!!

är du med på det!?! ja nej

:? :?:

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

danne e min bror så jag svarar för han han e me på det! :D

Nivå 1 · Novis

bra! :new_bat_angel: då är du...ähum...ni med på det :!: avgort! detta går inte att ångra!!! ja eller nej (sista kollen om ni är med) :new_bdaysmile:

Nivå 9 · Veteranfuskare

det här är väl ingen J*V*A diskussion om inlägg och varningar..det här är en MARIO 64 TRÅD...

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.