han ä så j*vla grym så att de inte går å beskriva de med ord
Crazy Frog - Störig?
↗ till inläggetJag hatar den. Den var kul när den var ny. Nu är den bara irriterande.
Håller med epaaj..
han är en störande typ. Nu säljer dom till och med Crazy Frog tröjer i london.
Han ar rolig men lite storande
första gången var den väll OK, men efter att ha hört den 50 gånger så blir den bara störri som f*n! Och jag som gillade snuten i holliwood låten!
STÖRIG är inte rätta ordet. Verkligen inte. <_<
Hehe lyssnar på den just nu! Låten e bra! ;) :P
Vet inte
Jag vet inte vem det är.
den ä la kul första gången man ser den/hör den . men sen ä den jobbig .
m den e så j*vla jobbig.. tycker alla jambas videor e störande .. <_<
↗ till inläggetHan e riktit störig, de va de som gjorde honom kul. Iaf i början. Nu har jag fått nog.
han ar ju storande
han aeger fett!!
absolut inte.
dom säger att de ska komma ett spel med Crazy Frog och att de planerar en långfilm (korkat)
en kille såm höl på med crazy frog förklarade: "han är igentligen ingen groda, han är bara en kille. ja egentligen är han ingen men han fattar inte att han inte existerar så han finns ändå"
sen ska man dra ut en sinnessjuk "groda" på vita duken som är så korkad att han inte själv fattar att han inte finns
hallå? är det textförfattarna som strejkar lr!? :P
crazy frog på bioduken skulle ju vara ballt.
Crazy frog-Axel F singeln ligger 1:a på singellistan i flera olika länder.
haha snygg avatar BJ
Jag *host* Fixade *host* Crazy Frog vs Axel F låten på nått konstigt sätt *hihih skrattar bakom handen så ingen annan ser hahhaaha wieee.........* Den aeger pwns0r owns0r plix0r äger pläger kläder mäder !!! *lyssnar just nu* wieee
störig men cool. som mina klasskompisar
han va cool på tiden som han gick under namnet:Britt-eriks tvåtaktare lr ngt liknande.. jag vette f*n hur jamba kan ha fått alla creds för den men whatever