Gäst Janaz Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Skrivet 14 Juli 2005 (redigerat) Hur spelar man in en film när man spelar Counter-strike ps. Är det nån som har en grym cs film :) Redigerat 14 Juli 2005 av ZL
Dashier Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Skrivet 14 Juli 2005 Hur spelar man in en film när man spelar Counter-strike ps. Är det nån som har en grym cs film :) Kan man spela in CS när man spelar det visste ite jag :P även om jag är en bra CS spelare :lol:
c0ld k1ll3r Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Skrivet 15 Juli 2005 (redigerat) ja antingen så skriver du record (namnet som du vill ha på filmen) åsså skriver du stop eller stoprecord allt skriver du i con§olen Bild borttagen, länk borttagen §1:2, §1:23. Läs igenom reglerna. Redigerat 17 Januari 2006 av nico
Brunbjörnen Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Skrivet 15 Juli 2005 Jag har gjort 2 frag movies . När jag gör en frag movie så spelar jag in och sen när jag e klar med det spelar jag in alla grymma klipp med ett program som heter Fraps (som du hittar på www.fraps.com) sen lägger jag ihop alla klipp i windows movie maker och lägger till musik och coola efekter :P
Brunbjörnen Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Skrivet 16 Juli 2005 men jag använder FRAPS EFTER JAG HAR HAR RECORDAT KLART MED CS JEAVLA NOOB!!
Gäst Janaz Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Skrivet 16 Juli 2005 Tack, jag hita en guid på googel nu har jag två klipp rättså bra frags om man får seja det sjelv :P
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Skrivet 16 Juli 2005 Tack, jag hita en guid på googel nu har jag två klipp rättså bra frags om man får seja det sjelv :P hur sparar man cs filmen på datorn det fungerar inte för mej <_<
Gäst Janaz Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Skrivet 18 Juli 2005 (redigerat) hur sparar man cs filmen på datorn det fungerar inte för mej <_< filen sparas som dem då kan du bara spela upp dem i cs (du skriver i consolen viewdemo och demots namn förat spela upp den) starta demot när du gör den grana fragen pausa demot och skriv startmovie senda startmovie igen och dit namn på filmen och skriv 30 också starta demot när du e färdig stänger du cs gå in på cstrike (i valve) mapen där liger nu masa bitmappar då läger du dem i ett movie maker program spar a filmen och du har en film :D Redigerat 20 Juli 2005 av ZL
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Skrivet 18 Juli 2005 hur sparar man cs filmen på datorn det fungerar inte för mej <_< <{POST_SNAPBACK}> filen sparas som dem då kan du bara spela upp dem i cs (du skriver i conolen viewdemo och demots namn förat spela upp den) starta demot när du gör den grana fragen pausa demot och skriv startmovie senda startmovie igen och dit namn på filmen och skriv 30 också starta demot när du e färdig stängerdu cs gå in på cstrike (i valve) mapen där liger nu masa bitmappar då läger du dem i ett movie maker program spar a filmen och du har en film :D <{POST_SNAPBACK}> Tack MVH MATTIAS
Simpsons Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Skrivet 19 Juli 2005 kan någon skriva lite om hur fraps fungerar??
Gäst Wacko Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Skrivet 21 Juli 2005 (redigerat) Ladda ner det från fraps.com spelar in på F9 och slutar på F9 alla filmer sparas i "FrapsMappen" Normalt \:C\Program\Fraps Redigerat 21 Juli 2005 av Wacko
Rekommendera inlägg