Hoppa till innehåll

Hur Spelar Man In Cs Som Film

Rekommendera inlägg

Gäst Janaz
Skrivet (redigerat)

Hur spelar man in en film när man spelar Counter-strike

ps. Är det nån som har en grym cs film :)

Redigerat av ZL
Skrivet

Hur spelar man in en film när man spelar Counter-strike

ps. Är det nån som har en grym cs film  :)

Kan man spela in CS när man spelar det visste ite jag :P även om jag är en bra CS spelare :lol:
Skrivet (redigerat)

ja antingen så skriver du record (namnet som du vill ha på filmen)

åsså skriver du stop eller stoprecord

allt skriver du i con§olen

Bild borttagen, länk borttagen §1:2, §1:23. Läs igenom reglerna.

Redigerat av nico
Skrivet

Jag har gjort 2 frag movies . När jag gör en frag movie så spelar jag in och sen när jag e klar med det spelar jag in alla grymma klipp med ett program som heter Fraps (som du hittar på www.fraps.com) sen lägger jag ihop alla klipp i windows movie maker och lägger till musik och coola efekter :P

Gäst Janaz
Skrivet

Tack, jag hita en guid på googel nu har jag två klipp rättså bra frags om man får seja det sjelv :P

Gäst GTA-PALLE**
Skrivet

Tack, jag hita en guid på googel nu har jag två klipp rättså bra frags om man får seja det sjelv :P

hur sparar man cs filmen på datorn det fungerar inte för mej <_<
Gäst Janaz
Skrivet (redigerat)

filen sparas som dem då kan du bara spela upp dem i cs (du skriver i consolen viewdemo och demots namn förat spela upp den)

starta demot när du gör den grana fragen pausa demot och skriv startmovie senda startmovie igen och dit namn på filmen och skriv 30 också starta demot när du e färdig stänger du cs gå in på cstrike (i valve) mapen där liger nu masa bitmappar då läger du dem i ett movie maker program spar a filmen och du har en film :D

Redigerat av ZL
Gäst GTA-PALLE**
Skrivet

filen sparas som dem då kan du bara spela upp dem i cs (du skriver i conolen viewdemo och demots namn förat spela upp den)

starta demot när du gör den grana fragen pausa demot och skriv startmovie senda startmovie igen och dit namn på filmen och skriv 30 också starta demot när du e färdig stängerdu cs gå in på cstrike (i valve) mapen där liger nu masa bitmappar då läger du dem i ett movie maker program spar a filmen och du har en film :D

Tack

MVH MATTIAS

Gäst Wacko
Skrivet (redigerat)

Ladda ner det från fraps.com spelar in på F9 och slutar på F9

alla filmer sparas i "FrapsMappen"

Normalt \:C\Program\Fraps

Redigerat av Wacko
  • Skapa ny...