💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360 Är Trådlöst!

18 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hejsan visste ni att det nya xboxet kommer snart att komma ut vad tror ni om det?? :cool:

15 Jul 2005
Nivå 2 · Novis

Handkontrollerna kommer vara trådlösa och samma gäller nätverket.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Handkontrollerna kommer vara trådlösa och samma gäller nätverket.

Det verkar cooolt! :cool:

Hmm.... Ska jag köpa Det nyaste Xboxet eller Playstation 2 ??? Det låter coolt med trådlösa saker men jag har hört bra saker om playstation 2 också .....

16 Jul 2005
Nivå 1 · Novis

mjo ska du köpa p2 så finns det redan ute du menar antagligen p3 men jag ska köpa det nya xboxet

17 Jul 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag hade tänkt nörda sönder och köpa det på premiären, men ändå.. 3000 spänn lär det hamna på med en hårddisk på 60 Gb och en demo på Halo 3. Pefect Dark Zero är egentligen det enda spelet jag vill ha. Om jag ska köpa det på premiären har jag några månader att spara ihop ungefär 3500 kronor, orka. Kanske inte mycket pengar för den där superkonsollen som kommer knäcka övriga samhällskonkurrenter. Får önska mig den i julklapp och hoppas på det bästa, annars väntar jag till nästa sommar och är nästan ett år efter vännerna~

Självklart kommer Xbox Tresextio bli underbart. Fantastiskt.

You and me, playing hand in hand, taking a trip to the Xboxland ;P

18 Jul 2005
Nivå 0 · Nykomling

Bra citat! Som vanligt visste jag redan det, och Cangar00, köp 360 360! :cool:

Nivå 8 · Veteranfuskare

jag kommer nog att skaffa en 360, och det är ju inget negativit att vissa grejer är trådlösa :D

23 Jul 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

jag kommer nog att skaffa en 360, och det är ju inget negativit att vissa grejer är trådlösa :D

Förutom att det kostar att byta batterier <_< inte så mycket, men lite pengar går det åt i längden...

(syftar på handkontrollerna)

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det ingår uppladdningsbara som man kan ladda via usb i Xboxen.

de är nog ingen i de att köpa de om man inte spelar online

24 Jul 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Jag vet inte hur många gånger jag måste säga detta. Allt prat om nästa generations konsoller ska hållas i Övriga konsoller forumet.

Flyttar~

26 Jul 2005
Nivå 2 · Novis

Revolution kommer också ha trådlösa kontroller, kanske sony med men jag vet inte

28 Jul 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

PS3 ska också ha trådlöst.. Det är det som är "inne-grejen" på nästa generations konsoll.

1 Aug 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Vad fasiken har det med ämnet att göra om Ps3 och Rev~ är trådlöst eller inte? Här diskuterar ni Tresextios trådlösa handkontroller, inget annat. Tack för mig :*

7 Aug 2005
Nivå 2 · Novis

december har jag hört

10 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vad fasiken har det med ämnet att göra om Ps3 och Rev~ är trådlöst eller inte? Här diskuterar ni Tresextios trådlösa handkontroller, inget annat. Tack för mig :*

Han har ju rätt, och det är faktiskt fakta runt 360 också. Både Ps3 och 360 kommer ha trådlösa kontroller för det verkar bli den nya standarden, eller "trenden". Angående Revolution så vet man ju inte eftersom inga handkontroller ännu har visats upp.

Vad tror ni om 360s fronter då? Nåt som kommer vara så trevligt som det verkar nu, eller bara en onödig finess?

12 Aug 2005
Nivå 6 · Fuskare

En onödig finess, Tycker att 360 e snyggt precis som det e

Nivå 10 · Veteranfuskare

Kommer att köpa en ny fron nästan direkt! SÅ Cool idé! Men antagligen kommer original kosta 400:- så man får nog rikta sig till dom kommande piratkopiorna.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in