Dashier Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Vet ni hur mycket WOW Account kostar? ska kanske börja köpa det... Jag vet att man måste köpa spelet för på 4 cd... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Det billigaste ligger på ungefär 350 kr. st. Sedan kostar det ju typ 100 kr. i månaden att spela det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Vet ni hur mycket WOW Account kostar? ska kanske börja köpa det... Jag vet att man måste köpa spelet för på 4 cd... :blink: Okej tack så mkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 du kommer bli så j*vla nöjd ;) BÄSTA SPELET NÅNSIN !!!!! hoppas det kommer en expansion snart ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 (redigerat) Expansionen kommer... förr eller senare. Läste det nån stans på Blizzard-sidan Dess värre så har jag inte en aning om när den släpps, och jag kommer [/u]inte ihåg titeln. Redigerat 16 Juli 2005 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
#Tekken Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Liksom...det har kommit en mini-expansion...Räknas dem? Och nej det är inte patchen jag talar om.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Jaså... Men den nya Expansionen skulle komma Hösten-Vintern... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Vet ni hur mycket WOW Account kostar? ska kanske börja köpa det... Jag vet att man måste köpa spelet för på 4 cd... :blink: Man kan få det för 250 kronor, och det kostar runt 90 kr om du betalar med kredit kort. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 kolla in den klistrade vktigt om du tänker köpa WoW istället för detta onödiga inlägg. för Donken har gjort en skitbra guide på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 jamina kompisar säger att det kostar 179kr på siba & GameCard finns på en affär som heter "Media Markt" för bara 199kr ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg