💬
Logga in
Fuska.se

Jag Har Det Nya Starfox Assault

26 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag skaffade SF assault idag och det är skitgrymt!!!.....eller,ja,det var åtminstone det i typ 1 timme tills jag kom fram till att jag redan har tröttnat :bah: . Jag :meddum: rekomenderar det inte. Det är på långa vägar sämre än föregångaren(har inte adventures men jag har spelat genom hela hos en kompis) alldelles för kort. SF adventures är ca 3-4 gånger så långt,bokstavligen talat!!!! om ni har några frågor så fråga mig för man lär sig och tröttnar på allt på ca 1-3 timmar. gjorde iallafall jag. säg gärna till om ni tycker jag har åt ******** fel så ska jag ge det en extra chans och testa lite mer innan jag bestämmer mig för att sälja det.

PS: ursäkta felstavningen på rubriken men det ska stå KÖP inte och inte KÖT :D

Senast ändrad:

17 Jul 2005

Hadde ändå inte köpt det även om det var bra

Nivå 0 · Nykomling

Nej, jag tycker också inte att det var nån höjdare,,,

Men multiplayer tycker jag är kul om man är flera...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

håller med om att det nog är ett av dem bästa multiplayer spelen till game cube men det är aldelles för kort

Nivå 0 · Nykomling

Jo, men det är å andra sidan väldigt svårt tycker jag... Och då menar jag på lättaste svårhetsgraden.... Fast vissa banor var lättare..

18 Jul 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

jag tyckte det var busenkelt på enklaste svårighets graden men det e ju jag det. fast när jag fick game over på sista banan och för första gången så tryckte jag på story 2 gånger fort av misstag och trodde man behövde börja om. f*n asså vad jag blev sur

Nivå 0 · Nykomling

jag gillade inte 1an så jag kommer inte köpa 2an. fast jag gillar inte fox och dem i huvudtaget

kontrollerna stör mig där man kör på mark.

Nivå 0 · Nykomling

jag tycker det flesta är konsigt.

ska nog sälja 1an... men hur är handligen i 2an?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag tyckte det var busenkelt på enklaste svårighets graden men det e ju jag det. fast när jag fick game over på sista banan och för första gången så tryckte jag på story 2 gånger fort av misstag och trodde man behövde börja om. f*n asså vad jag blev sur

Jag klarade den där bossen på Katina Outpost när det var 8 sekunder kvar.... Jag var helt nollställd och visste absolut inte hur man skulle göra..

Capone: Jag fattar inte handlingen så bra.. Men det är något med Andross följegångare som kallas aparoider i varje fall...

28 Jul 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

dem är inte hans följeslagare. dem är små insektliknande grejer som kan ta över folk och maskiner vars mål är att ta över allt och alla och absorberas av aparoid drottningen för att leva som en enda varelse. så har åtminstone jag fattat det men det är en väldigt otydlig story.

29 Jul 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

dem är inte hans följeslagare. dem är små insektliknande grejer som kan ta över folk och maskiner vars mål är att ta över allt och alla och absorberas av aparoid drottningen för att leva som en enda varelse. så har åtminstone jag fattat det men det är en väldigt otydlig story.

man kan ju säga följeslagare typ.... Aparoider,,,, Andross var ju trots allt en apa...
31 Jul 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

haha nu fattar jag APAroid och andross. jo på så sätt så är dem ju det men det är dem ändå inte eftersom apa på engelska heter ape och monkey så(fråga inte vad dem heter på japanska) men jag tar det som ett skämt så ingen fara :D

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

njaaa, jag vet inte, har inte spelat det, men tänker köpa det när det blir billigare! mycket bättre än när det kostar typ 700 spänn! det är mycket, jag rekomenderar att vänta tills det blir LITE billigare! typ fyra, tre hundra är OK!

1 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

men hadlingen står ju i boken första sidan! :blink:

där står de om alla starfox spel(handlingen)

ps.denna spel handlar ingenting om andross........ :blink:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag gillade inte 1an så jag kommer inte köpa 2an. fast jag gillar inte fox och dem i huvudtaget

1:an är till Super Nintendo...

2:an kom alldrig ut om man inte räknar Star Fox 64/Lylat Wars som 2:an.

2 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Han menar Väl Starfox Adventures och Starfox Assault till GC... ;)
12 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

Spelet verkar ganska tråkigt.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Spelet verkar ganska tråkigt.

Har man 3-4 kontroller kan det vara kul....(På VS alltså....)

Annars ska man garanterat inte köpa det.. :gitarr:

Nivå 0 · Nykomling

Har alldrig gillat Star Fox spel.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in