Jag håller på och spelar VS.-matcher, så att jag kan låsa upp Mewtwo. Sparas VS.-matcherna om man stänger av GameCuben, eller måste det vara på hela tiden?
Vs-matcher
de sparas väl.... ;) för ja har fått alla gubbar o ja tror inte ja har spelat 1000 vs matcher utan att stänga av GC:en
Bra det, jag orkar inte göra allt på en gång, dessutom kan det inte vara nyttigt för Cuben att stå på hela tiden. =)
precis :D
det är ingen fara att den står på, det gjorde jag.
Jag lät 4 gubbar bara stå still i 5 timmar.... Easy squisy...
jag tog 2 gubbar och lät det bara stå, men det drar ju ström så det kanske inte är så jätte bra
ett trick man kan använda är att man tar Vilken gubbe som helst och en dator som Ness på lv 5 eller högre. Kör stock match med 1 liv. Gärna inga items. Kör jungle japes. Stå bara still så hoppar ness ner i stupet efter 2-3 sekunder. En match till körd. Gör detta massor med ggr så får du alla gubbar.
↗ till inlägget:zzz: Om man gör på det viset kan man lika gärna ta självmord själv...ett trick man kan använda är att man tar Vilken gubbe som helst och en dator som Ness på lv 5 eller högre. Kör stock match med 1 liv. Gärna inga items. Kör jungle japes. Stå bara still så hoppar ness ner i stupet efter 2-3 sekunder. En match till körd. Gör detta massor med ggr så får du alla gubbar.
ja, det är smartare, så gjorde jag innan jag började köra långa matcher, hoppa ner i stup, körde om osv... men var för lång drygt
F*n va tråkigt att spela så...
det är väl bara att spela på så får man honom nån gång :P
↗ till inläggetJo, jag vet. Det är väldigt tråkigt.. Det är roligare att låta gamecubet stå i sånna fall..F*n va tråkigt att spela så...
det är väl bara att spela på så får man honom nån gång :P
ja, så kan man göra annat under tiden, men varför får man de sämsta gubbarna sist? borde få roy och marth i slutet
↗ till inläggetNja, dem bästa gubbarna har man ju redan från början.... Det kvittar när man får dem..ja, så kan man göra annat under tiden, men varför får man de sämsta gubbarna sist? borde få roy och marth i slutet
men det känns lite ovärt att håla på jätte mycket och spela VS bara för att få Mewtwo och MR. Game & Watch som sita gubbar...
Men man måste ha alla om man ska klara regular med alla gubbar på singel
↗ till inläggetNej, kör det där med 20 timmar för Mewtwo och klara sedan Classic med alla...men det känns lite ovärt att håla på jätte mycket och spela VS bara för att få Mewtwo och MR. Game & Watch som sita gubbar...
När du har kört matcher och ska välja karaktär måste du klicka på "Back" uppe i högra hörnet, sen när du kommer ut till "Main screen" sparas det av sig själv. En gång förlorade jag Big Blue eftersom jag inte gick ut... :(
PS. För att få Mewtwo ska du spela 700 matcher eller i 20 timmar. Mitt tips är att du sätter två spelare på 99.00 i tid. OBS! Det funkar inte om du bara har datorer!DS.
Nej, kör det där med 20 timmar för Mewtwo och klara sedan Classic med alla...
Det räcker att köra alla Break the Targets med alla. :P
↗ till inläggetDet är oändlig tid man ska köra.... Då sparas tiden om man klickar på start och går ut på det viset...Men man får inte stänga av Game cubet...När du har kört matcher och ska välja karaktär måste du klicka på "Back" uppe i högra hörnet, sen när du kommer ut till "Main screen" sparas det av sig själv. En gång förlorade jag Big Blue eftersom jag inte gick ut... :(
PS. För att få Mewtwo ska du spela 700 matcher eller i 20 timmar. Mitt tips är att du sätter två spelare på 99.00 i tid. OBS! Det funkar inte om du bara har datorer!DS.