↗ till inläggetehehe.. Jag har 38 sekunder med Young Link....mitt rekord med roy är 8 sekunder ^^
Ssbm
ja har 14 s. me samus
och de här komer ni aldrig tro mig...(fortfarande svårt för mig o tro oxo)
min kusin har 9 s. me roy.....
ja vet f*n inte hur han har gjort de men de e ...de e den absolut bästa rekord ja hört...
Jag har 00.09.35 med Roy... :D
Ness har jag 31 s med han är ju nästan omöjlig att få bra med :(
[edit]Nytt rekord med G & W : 00.05.11 ganska bra tid fick jag efter en timmes träning.
↗ till inläggetBara att göra så bra det går med Ness... Det är lika för alla=)Ness har jag 31 s med han är ju nästan omöjlig att få bra med :(
[edit]Nytt rekord med G & W : 00.05.11 ganska bra tid fick jag efter en timmes träning.
Bra tid med G o W.... Har över 15 sekunder tror jag... Missar för det mesta... fast jag försöker dock inte heller...
:visslar:
Nytt rekord med Y Link 21.36
Föra vara 21.97
Har ökat med Ice climbers med 4 sekunder förra tid var 28 sekunder och nu har 24 sekunder :D
Vad har ni som sammanlagda tid då?
8.43.50
Rätt bra iaf :D
jag har nåt med 11 min... inte så bra
↗ till inläggetJa, det har jag med.... Dock så skulle jag kunna halvera, men man tjänar inget på det och det är jobbigt.jag har nåt med 11 min... inte så bra
Ni är värsta grymma! Party with BIG mac!
Ca 8 minuter har jag ;)
Kan få bättre om jag lär mig vissa saker.
Jag har tränat skit mycket med Y link
På Elit sätt
Det är inte lätt
Om i inte sett filmen så går den se på början av ämnet
Annars så är den här http://speeddemosarchive.com/ssbm.html#Btt
själv har jag 9.85 med roy och min kompis har 7.67 med ganondorf och 5.83 med Game & Watch och våran totaltid är nästan 7.30 (äger ej spelet sjäkv inte heller min rekord kompis :D har även klarat ness på 27 sek fattar inte hur dom bästa gör.
Nytt rekord med Y Link
20.77 :D
f*n ni är ju asgrymma. Själv tycker jag att jag är bra för att ha klarat G&W på typ 8 sek. Y-Link har jag väl typ 32 sek på. Vilken tycker ni är svåraste banan? Jag tycker Pichus och Dr Marios. Nån som förresten har ett bra tips på att klara Zeldas bana fort? Har typ 28 sek på den och vill ha mindre.
Sammanlagd tid... Typ 10:15 tror jag.
Svårast är ingen typ
Eller Dr. Marios är bara jobbig
Fast inge svår men den tar länge att klara
Kunde fått under 20 med Y Link tog en stor omväg jag for til träsaken som far upp och ner i bland och tog alla targetar och tiden var ryun 15
Fast dfå hade jag glömt Targetarna som är längst åt vänster och den som är över en när man startar
jag tycker target test är väldigt svårt... fattar inte hur man ska få bra tider :P
Tips: Lär dig vart alla targets är och ta dom i rätt ordning.
Och i barnnor som Gannondorf och Mr Game & watch
Veta huir Targertarna rör sig och vars dom kommer och när dom kommer