Hoppa till innehåll

[tupac] - Vem Vet, Han Kanske Lever?


Cyper
 Dela

Rekommendera inlägg

;)

Lite motargument:

 

1. Eftersom att alla vill att han ska vara vid liv så kommer de upp med allt de kan hitta som ska bevisa det.

 

2. Allt är antagligen slump, det finns inget märkligt. Visste ni att om man tar omkretsen runt Cheops-pyramidens bas i centimeter så motsvarar det siffran mätt i meter sträckan till månen, det bevisar att det var Aliens som byggde pyramiderna.  Om man mätar omkretsen i tum så motsvarer det om man tar bort alla siffror utom två ett kapital i bibeln som säger att jesus var en bra hantverkare. Det betyder att Jesus och Aliens byggde pyramiderna tillsammans.

 

 

3. Undrar hur många procent av alla rap/hiphop låtar som innehåller orden, Guns, Death, Kill, Dead? Tupac var inte ensam om att rappa om död.

 

1: Så klart, han lever ju, vi vill bara få övertyga folk. Men du har rätt, det är många som rappar om sin död.

 

En sak fattar jag inte.

 

Är det ochså en slump att så många Tupac fans tror att han lever...

 

Är det ochså en slump att Tupac inte bar skottväst...

 

Är det ochså en slump att Cadillacen inte hittades...

 

Är det ochså en slump, eller ren otur att ingen av hans livvakter eller vänner tog

 

upp jakten på idioterna som beskött han...

 

Är det ochså en slump att 1 000 personer får för sig att ringa in till radio/tv

 

program, och säga att dom sett Tupac på Jamiaca...

 

Är det ochså en slump att ingen hellikopter jagar Cadillacen...

 

Hur kommer det sig att han på videon är så lik Tupac,? Ler på samma sätt, samma kroppshållning, och samma ''sätt''.?

Det är I allafall inte Dr Alban på videon.

 

http://www.multi.fi/~spine/2pac/

 

 

EDIT: Nyllet: Hoppas du inte har något I mot att jag lägger lite av det du har skrivit på första inlägget, samt andra saker som jag hittat. ;)

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Efter det som skrivits så tror jag att det är väldigt stor chans att han lever, många kändisar lessnar på att ''vara i rampljuset'' och det skulle jag nog också göra om vars man en gick så skulle altid nått f*n vara efter sig. Faktan som skrivits betyder att det är stor chans att han lever men svaret på frågan kommer man nog aldrig få veta om han inte avslöjar sig själv eller blir avslöjad

''död eller levande''

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cyper: det är lugnt :P, han i videon är ju skit lik Tupac, varför skulle de ställe sig ivägen för honom när de såg kammeran? ;)

 

Okej. Det enda som skilljer han i videon från Tupac, är att han är smalare.

Men det har han förmodligen blivit på alla år.

 

Förresten, villken bild?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...