💬
Logga in
Fuska.se

Blir Rejält Ledsen När Konsolen

21 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag tror nog att mitt ps2 börjar bli gammalt......den knarrar när jag ska stoppa i skivan.och den läser inte gamla ps skivor.....men nu över till själva frågan då............

Mitt tekken tag tournament och FF8 funkar verkligen inte till mitt ps2 ----kan det bero på att det e gammalt nu o inte orkar läsa dom spelen,.....men jag har bara problem med dom två........någon som kanske vet hur jag löser detta utan att behöva lämna in den...=) längtar så efter att få spela lite ff......= :(

Mitt är ochså lite gammalt har haft min ps2a i 4 år nu men inget

fel än.Har du tappat det i golvet kanske :blink: Jag älskar min ps2 :wub:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

njo....inte helt.....lätt touch i golvet bara inget farligt. men det var länge sedan o det har fungerat bäst fram tills nu typ..........vet inte vad som inte stämme.....något med avläsarn lr något...den läser alla andra spel förutom dom...å det e inga repor lr något i dom speln=S :medieval:

Jaha

13 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

Kanske är lite för mycket smuts på skivorna eller på ps2:an så du kanske ska rengöra med en trasa eller nåt de ska man alltid göra efter ett tag! ;) :cool: :gitarr:

Nivå 0 · Nykomling

Det kanske har hänt nåt med lasern så att du måste rengöra den.

Nivå 0 · Nykomling

Det finns speciella rengöringsskivor (i alla fall till cd-spelare) som man kan köra in i läsaren.

Nivå 0 · Nykomling

antagligen laser!

Har du chippat din ps2 för då är det absolut lasern.

Nivå 0 · Nykomling

Min ps2 krajade bara efter 1år.... :(

14 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

Men asså om dom e trasiga så e de väl bara å hamra sönder dom och göra mat av dom! Köp en xbox vettja!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Men asså om dom e trasiga så e de väl bara å hamra sönder dom och göra mat av dom! Köp en xbox vettja!

dummaste jag någonsin har hört....... <_<

det kan förmodligen va lasern........den tog visst inte en enda ps 1 skiva.....och den läser inte cd skivor heller nu.........det e tragiskt...ska kolla efter en rengörare av något slag .....

15 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

Annars kan du lämna in den, eftersom det är lättast.

Men om du har kvar garanti kan du ju få en helt ny/renovering gratis. ;)

19 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

har haft mitt ps2 i 5 år snart.....tror inte garantin e kvar längre=(

20 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

fråga nån som vet? en sorbet

Nivå 0 · Nykomling

Hur renjör man lasern? För att min PS2 måste man starta-om ett antal gånger innan man kan spela spelen.

22 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

med en speciell skiva. finns att köpa på www.ginza.se

25 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

Ok tack, men det kanske var lite dumt av mig att ställa en följdfråga.

Om ni tycker det så säger jag bara sorry jag tänkte mig inte för.

26 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

håller med släng den utt för den och köp xbox har haft det sen första dan funskar utan problem

4 Sep 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19
↗ till inlägget

håller med släng den utt för den och köp xbox har haft det sen första dan funskar utan problem

javisst...med sladdar som smällter.....knappast......det måste ju gå o spela på den.....alltså det måste finnas bra spel...o det finns det ju tyvärr inte till X-box........ :medieval:

Nivå 0 · Nykomling

alltså ge inte upp,det kanske behöver en lite villa efter alla spel du spela

ps2 är jätte kul så ger inte upp,släng inte den.

och till er andra: skärp e, xbox är en intakt bomb kan sprängas när som helst , det står i tidningar och i tv <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in