Villket ställe tycker ni är läskigast i San Andreas?
Själv tycker jag Palomino Creek, nere vid rullstolen där. Det är så fridfullt där, sen hör man vattnet klucka. Äckligt.
Villket ställe tycker ni är läskigast i San Andreas?
Själv tycker jag Palomino Creek, nere vid rullstolen där. Det är så fridfullt där, sen hör man vattnet klucka. Äckligt.
↗ till inläggetVillket ställe tycker ni är läskigast i San Andreas?
Tycker alltid det är lite småläbbit att åka på highway mellan wethstone och San Fierro när det är dimma och natt. Oftast nästan inte en bil.
Tycker nog spökbyn i öknen mellan san fierro och las venturras där man gör ett uppdrag,specielt på natten! :ph34r: :) :gitarr:
jag tycker när jag åker på natten med mc runt san fierro då e det läskigt för det kommer bilar som jagar en (alltså dom åker precis brevid en)läskigt!!!
Mount Chilliad är ochså ett äckligt ställe. Vid stugan som finns där, sen dom äckliga träden. ;)
The panopticon är läskigt när det åskar och inga bilar syns :cry: får mardrömmar av det, sen är ju vattnet ganska läskigt i dimman när man inte ser land :P
när man springer omkring i skogen o det stormar eller e dimma
lol tror d e därför spelet e från 18
↗ till inläggetlol tror d e därför spelet e från 18
Haha, min humor nivå.
Hihihihi.!
↗ till inläggetMount Chilliad är ochså ett äckligt ställe. Vid stugan som finns där, sen dom äckliga träden. ;)
Jag håller med, det är ganske läbbigt där :visslar:
Det är bara ett spel.
Det är bara ett spel
Okej.. Men det kan ändå vara läskigt.. xP
fast jag tror inte att d e från 18 bara för att d e läskigt men aja tillbaka till ämnet jag tycker nog också d är palmino creek d e skitläskigt där kommer röster ibland fast har bara hört dem 2 gånger
↗ till inläggetaa, de e läskigt där när det e dimmigtTycker nog spökbyn i öknen mellan san fierro och las venturras där man gör ett uppdrag,specielt på natten! :ph34r: :) :gitarr:
när ja läst i tråden "övernaturliga/konstiga saker på sa" eller va den heter så tyckye helt plötsligt att sågverket va läbbigt och vid Palomino Creek nere vid rullstolen där som cyper skrev.
jag tycker att ute vid millitärbasen är läskigt med det där gröna ljuset
Flygplatsen som man kommer att få köpa i spelet som ligger i öknen är ganksa läbbig när det är mörkt, dimma och när man samtidigt ser flygplanen på flygplans-kyrkogården! :P
Nje.
Jag måste komma längre för att få se några läskiga ställen
stugan som ligger vid ett träsk och är helt tom är ganska läskig, det känns som att de kommer en mördare närsomhelst :(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in