Hur stannar jag på Stock pot Inn så att jag kan ge papper till handen i toaletten?
Majora's Mask
Du ska få Anju's letter och så ska du ge det till han på toaletten, om det är stängt så kan du ta på Deku mask och flyga upp till bakdörren.
Man kan ge vilket papper som helst har jag hört tack såmycket :D
väldigt schysst att ge viktiga brev till handen :P :meddum:
en hand i toaletten? det trodde jag inte om zelda spelen.
det todde inte jag heller om jag ska vara äligt
1. Man kan ge brev eller pappret man får av dekun.
2. Skriv det här i N64 zelda forumet!!!!!!
↗ till inläggetHan kanske har det till Gamecube?1. Man kan ge brev eller pappret man får av dekun.
Precis, Majoras Mask finns till Zelda Collection som är till GC.
↗ till inläggetDet är det jag har ;)Precis, Majoras Mask finns till Zelda Collection som är till GC.
HAHA, den lät ju bra, "ge papper till handen i toaletten" HAHA
HAHA, den lät ju bra, "ge papper till handen i toaletten" HAHA
...ehh, ha ha? Jag har också MM till GC. Det är det ända sättet att få tag i det nu.
↗ till inlägget1. Man kan ge brev eller pappret man får av dekun.
Jason, varför tog du upp ett ämne som varit nere i nästan ett år och dessutom besvarat... Och spel så som MM ska diskuteras i N64 forumet, eftersom det släpptes till den konsollen först.
ha ha ha ha det var det roligaste jag har hört ha ha ha ha ha jag har klarat ut hela spelet för ett år sedan men har inte set en hand i toaleten ha ha ha ha!
roligt?
ha ha ha ha det var det roligaste jag har hört ha ha ha ha ha jag har klarat ut hela spelet för ett år sedan men har inte set en hand i toaleten ha ha ha ha!
Det är nästan exakt samma sak som en på förra sidan skrev...lite onödigt inlägg <_<
funderar på att köpa det , är det värt pengarna ?
ps.slutdiskuterat ?
↗ till inläggetMajora´s Mask är värt allt! :Dfunderar på att köpa det , är det värt pengarna ?
ps.slutdiskuterat ?
rätt så sjukt när man tänker efter... Den handen i toaletn finns ju på nåt gba spel också, tror det var oracle of ages eller var det hette.
Mm, den finns i Oracle of Ages. Då ska man också ge den papper. Den ingår i en bytningskedja som i Ocarina of Time.