💬
Logga in
Fuska.se

Runescape

30 svar · startad

Trådstartare #1

Hur trimmar man full addy t.ex? Jag vet att man måste vara member men sen då?

↗ till inlägget

Hur trimmar man full addy t.ex? Jag vet att man måste vara member men sen då?

Man kan inte trimma armor...
31 Aug 2005

men vart får man tag på trimmad armor då?

monster droppar eller så får man på clue

↗ till inlägget

monster droppar eller så får man på clue

De är bara från clues...inte monster dropps
1 Sep 2005

man kan hitta om man dödar ett mpnster som kalphite queen eller nåt

lvl 1 clues kan droppas av kassa monster som typ e på lvl 2-30 och dom ger black trimm och black gold ibland

lvl 2 clues kan droppas av ganska kassa monster som e på typ lvl 30-75

och dom kan ge addy trimm och gold

lvl 3 clues kan droppas av de flesta svåra monster och drakar och kan ge rune trimm gold zammy sara guthix och gilded armour och massa andra bra saker...

min bästa clue reward är detta:

OBS:detta är från en enda clue

Zammy plate

gilded skirt

rune plate

guthix page 2(50k)

rune pickaxe

och cluen efter så fick jag

zammy kite

sara page 3(100k)

och lite rune saker

Bajare

En sak Viktor *host* *host* mycket bra skrivet bara en sak det där med 30-75 håller jag inte med Om (fattar att du inte menade exact) Den sämsta som droppar lvl 2 clues är guards lvl 21?

2 Sep 2005

Som vanligt ska lilla Viktor med sitt köpta account skryta som vanligt

MEN FFS JAG HAR INTE KÖPT MIN ACCOUNT!

VAD f*n SNACKAR DU OM,HAN HAR INTE KÖPT SITT ACCOUNT,HAN HJÄLPTE MIG MED SPELET SEN HAN TYP VAR LVL 30,OCH DU SKA HÅLLA KÄFT FÖR DU VET INGET OM HONOM ELLER HANS TRÄNING :angry:

EXAKT SÅ STFU RAVIDAX!

RAVIDAX ÄR EN STOR FET j*vla NOOB SOM INTE FATTAR NÅT OM RS!

6 Sep 2005

NOOBS KLART MAN KAN TRIMMA AMOUR ERA NOOBAR SKAFFA ERT ETT LIV, umm du måste ha typ 99 mage och 99 smithing för att kunna utföra trimmning och såklart vara member.. // Turoke

↗ till inlägget

NOOBS KLART MAN KAN TRIMMA AMOUR ERA NOOBAR SKAFFA ERT ETT LIV, umm du måste ha typ 99 mage och 99 smithing för att kunna utföra trimmning och såklart vara member.. // Turoke

Då kan väll du säga hur man gör , noob man kan inte trimma
23 Sep 2005
↗ till inlägget

Som sagt så går det INTE att trimma.

Är det någon som säger det så är han korkad eller en scammer, så ge aldrig bort din armour till nån som påstår sig kunna trimma den!

7 Oct 2005

Klart man kan trimma.. Har ni aldrig sätt tex. en med Rune och det e guld ränder på armorn?

Man kan INTE trimma armour,man får den av det som viktor å nåra andra sa av

"Clue scrolls" som droppas av vissa monster(members) ,och clue scroll en typ som att leta efter en skatt,det står att man ska göra nåt så gör man det och får en ny clue och fortsätter tills man hittar skatten och om man har tur kan man få trimmade/guld armours.........så slut på det snacket! :ph34r:

28 Oct 2005

Sorry att jag väcker upp en gammal tråd..

Om man skulle kunna trimma sin armor, Då skulle alla ha det och det skulle inte vara "RARE", Det är samma sak med dragon grejjer, typ.

Om en "Man" skulle droppa dragon typ varje halv timme, skulle man typ tro att "Man" bliviti utrotad..

Så om nån säger "I can trim your armor, Free". Spring därifrån och reporta, Man kan skriva också att t.ex

Nooben: I can trim your armor, Free

Du: DONT TRUST NOOBEN HE WILL SCAM YOU

Om du vill att nån ska scamma nån då är det lungt..

Men reporta alltid..

4 Nov 2005

Sorry för att jag väcker upp en gammal tråd

Jag vill nu visa nåt för er som inte tror att nåt händer när man reportar , Reporta alltid när ni ser nån bryta reglerna!

namnlös.bmp

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in