idag har jag lärt mig en mycket viktig sak: Att det var lika tråligt i skolan som igår
Vad Har Du Lärt Dig I Skolan Idag?
Att blodpuddning och svarta soppan innehåller ungefär samma ingredinser
↗ till inläggetLärde jag mej med :DAtt blodpuddning och svarta soppan innehåller ungefär samma ingredinser
jag lärde mig att politik är :unsure:
Jag lärde mig att skolan suger
↗ till inläggetDet lär man sej ju varje dag...Jag lärde mig att skolan suger
aja, lärde mej att det blir svårt att åka på klassresa...
Jag har inte lärt mig ett skit.. för jag har inte vart i skolan i dag ;) hahahahahahah
hahahhahahahhaha :P
Lärde mig att frisk luft kan gör under mot en förkylning.
lärde mig att prylar i skolan försvinner utan nån anledning... :P
Åhå, har upptäckt flera bra sidor hos mig i gympan :P Inte visste jag att jag kunde göra såna saker!
Att man blir utskattad om man jobbar övertid en timme frivilligt efter skolan :cry:
Jag har nu lärt mig en hel del mer om Andra Världskriget utav hjälp av min lärare. Bland annat har jag fått en bredare kunskap om Musik på sista tiden ^^ Vi har så att säga en liten föreställning där vi alla Nior ska spela upp en sång som vi själva har skrivit. Vi är i grupper och spelar alla upp dem.
Jag har lärt mig att människan hör mellan frekvens 20 - 20000 Hz.
hum.... Uppsats skrivnings teknik.
har lärt mig att brännare och svavel inte passar så bra ihop :visslar:
↗ till inläggetHar du nåt du lärt dig i skolan idag som är lönt att författa? Skriv det då. Så får vi se om man egentligen lär sig nånting intressant.. ?
Har lärt mej att göra nationellt prov i svenska b(Göra en minst 8sidor uppsats på ett ämne du inte får välja själv, den här gången "hälsa och livsstill"), det är varken kul eller rolig. och det tär på hälsan, mådde dåligt i en dag tänkte bara en massa bokstäver och hade blåsa på fingret efter pennan.
jag har lärt mig allt om glass, och min klasskompis har lärt sig allt om senap...
Att en pissoaur kan vara skitdyr konst.
att vi hade NO efter engelskan :visslar:
Idag har jag inte lärt mig något specielt... eller... mjo, jag har lärt mig lite snabbt om vad man ska göra om det kommer en orkan.
Man ska bl.a fylla sitt badkar, burkar, tillbringare etc med rent fräscht vatten som man sedan kan dricka och laga mat med sen. P.g.a att kloakerna kan brista och vattnet bli förorenat.
Även öppna ett fönster eller en dörr för att få samma tryck inne som ute.
Sen gömma sig i antingen en garderob eller toaletten.
Ha med sig stearingljus, ficklampor och batterier, även ha med sig ett batteriradio för att veta när faran är över.
Inget idag, inget igår, inget i förregår.
Heueheu.