Hoppa till innehåll

Har Köpt Wow


deiwos

Rekommendera inlägg

DU MÅSTE VARA HORDE! Annars blir det inge kul när hela horde kommer till iron Forge  :evil:

 

Horde är mycket coolare,jag föredrar undead,troll vilken class som helst  :P

 

 

Men för... Va f... Du e bara i lvl 12 du vet ine hur det går för horden i IF själv alarmar jag i min guild som e på ca 200 p 100 brukar va inne... Aja, själv alarmar jag min guild när det e raid i IF så kommer 100 p som dit och försvarar foster staden. EDIT:De äldre spelar oftast på horden. Och hur gammal e du? EDIT2:Först nu la jag märke till "hela horde" skulle inte tro det. Så alla inaktiva accs kommer också till IF?

 

May the light be with you! /Ödde

For Khaz Modan!

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jääätteee seriösa horde är, står o gankar hela dagen. När jag blir level 60 så ska jag dra till tauren mill o slakta alla horde, hihihi.

 

det brukar vara alliance som gankar !

iallafall där ja spelar , the maelstrom o stormreaver...

Jaha, det tycer du ja... Och vet du varför? För att alla Shamans gankar Paladins. Medans alla klasser dansar upp till lvl 60 sliter Paladin häcken av sig. Och vet du varför? Jo det ska jag säga dig, dem blir gankade! Jag var i BG hela horden stred mot 2 nattälvor, jag kom lite nära dem hade fått ner hälften av livet på älvorna vad hände? Jo, dem sket i älvorna och attackerade mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...