Hoppa till innehåll

Vapen I The Legend Of Zelda Twilight Princess


Svedda
 Dela

Rekommendera inlägg

Det som jag kan om twilight princess:

 

Link bor på en bondgård i början av spelet. Det är alltså inte samma Link som i ocarina of time.

 

Master sword finns med, men man börjar med ett annat vanligt svärd, ganska coolt faktiskt. Master Sword får man senare i nån sorts skog eller ngt.

 

Kakariko Village och Death Mountain finns med spelet. Vet inte om Volvagia eller Dodongo templena är med.

 

Och varför man blir varg: Jag tror man kommer till nån sorts shadow värld och när man kommer in dit blir Link transformerad till en varg. Ni har väl sett bilderna när man är i en grå värld och när Link är en varg och springer över snön. Om ni inte har det föreslår jag att ni tar en titt på zeldauniverse.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 185
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

men nån sak som nästan alltid finns med i spelen är pilbågen och dom senaste spelen fanns eld,- is- och ljuspil

 

Jag har läst att det kanske ska komma bombpil som i The legend of Zelda: Links Awakening nånstans... Visas i andra trailern (Tror det var andra :blink: )

bomppil finns inte me i LA men man kan ''göra'' en genom att använda bomb och pil samtidegt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Det är säkert samma sak med den där att det skulle komma i november-december.

Inte har man fått veta säker datum.

Det kan variera allt från mars till juni, utan fast och säker informationskälla.

 

Link som varg kanske har nya förmågor som bara vargar har. Som han mistar när han förvandlas till människa igen. Och vice versa, förstås.

Jag vill ha sådär nya stövlar, inte bara svävarstövlar eller järnstövlar, utan typ en sån som gör att man kan hoppa jättehögt eller så.

 

Undrar vilket skepnad kommer man att vara i mest, varg eller människa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm..........av allt ja fått veta så tror ja att TP e fortsättningen till MM,

alltså

när man klarar ocarina of time så lämnar ju link master sword o berättar allt för princessan så allt inte upprepas, sen beger han sig för att leta efter saria och de är då han kommer till clock town i MM sen när man klarar den så beger sig link till nån annan ställe och de e då ja tänker att han begav sig till den bondgården man börjar i TP där han växte på riktig (asså inte som i OOT)

 

tycker teorin stämmer ganska mkt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...