Hoppa till innehåll

Kärlek & Samlag


Gäst Soffan
 Dela

Rekommendera inlägg

Tänkte vi kunde ha ett litet ämne om Kärlek och Samlag. Detta är alltså ett riktigt seriöst och den enda som verkligen inte håller sig till reglerna eller uppför sig som de vore tillbaks till dagskolan gör att detta ämne inte kommer vara något att vara i.

Självklart är detta ett ämne för både flickor och pojkar. Jämstäldigheten är stark och mycket viktigt om detta. Inga sexuella diskrimineringar mot varken det skön som är motsatsen till ditt eller det kön som du tillhör.

Jag hoppas att Admin och Moderaterna kommer att låta mig att få ha denna tråd. Jag tänkte att det var en bra idé. Idén men detta var ju att det inte skulle prata om bara Sex eller så. Mer om känslor och vad personer tycker om varandra.

Tänkte börja med om någon känner något speciellt för någon annan person och det är normalt att man är kär i hemlighet och inte vågar att berätta för henne/honom.

Jag har fått begäran för ett tag sedan av Admin att kunna skriva om Sex & Samlag men jag ändrade mig och detta ska handla mer om Kärlek förstås. Det som sätter oss människor i liv och låter oss verkligen få leva ett liv som vi verkligen viljat ha. En kär vän är alltid det bästa som finns och familjen förstås.

 

Jag besvarar gärna era frågor om hur det är. Är ju inget proffs men det finns nog många personer på Sidan som nog är Seriösa nog att kunna hjälpa varandra. De som varit med om att kanske blivit dumpad eller bedragen av sin flick/pojk-vän.

 

//Rowyn

 

P.S Om detta inte går för sig att jag kan låta detta ämne fortsätta så ber jag er att inte ge mig en varning. Jag ser att jag inte har gjort något dåligt med sidan eller något sådant. D.S.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 602
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tackar ^.^ Tänk att du kom ihåg det. Hade svårt att någon skulle komma ihåg det.

 

Det var inget roligt att höra. Men jag talar gärna med dig om det är något speciellt. Jag må dock kanske spela lite Sex Psykolog nu med vad fasen. Kul ^.^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har varit kär i en i hemlighet as länge å jag trodde hon gilla mig.

Så när jag äntligen samlat mod till att våga fråga så sa hon nej jag trodde verkligen att hon skulle svara ja.

F*n va dum ja va jag skulle inte ha varit så säker

 

Förstår hur det känns... Och du ska inte säga att du är dum. Om hon varit intresserad hade hon inte ens vågat gå fram och frågat. De flesta tjejerna brukar skicka små brev och så. Men hände detta nyligen? Hon vill nog mer vara vän än att vara ihop med dig. Hade en sådan tjej i min klass, nu är vi kompisar istället.

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förr var mitt kärleksliv prefect :P Nu e de skit !

Alla tjejer säger bara att de villva min vän :P

O varje tjej jag gillar flörtar jag med o när jag flörtar säger jag massa snälla saker o så :P Så tror de att jag vill va deras bästis ! Sen när jag väl berättar att jag gillar dem säger de att de inte vill bara i hop med sin bästis :P Har typ 10 tjej "bästisar" ! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...