💬
Logga in
Fuska.se

Postal 2 Film

58 svar · startad

Verkar helt sjukt.. Och vad går det ut på, gör man uppdrag eller?

Nivå 3 · Lärling

och nu kommer vi tillbaka till den grejen att man inte behöver göra allt det som Omega 99 sa. man kan lungt gå igenom spelet utan att göra en fluga förnär.

Och nja jag vill inte kalla det uppdrag. Man gör snarare ärenden. Du vet köpa gran, köpa mjölk, gå och rösta, skaffa gary colemans autograf. all t detta kan man göra utan att döda en enda person. Det blir så våldsamt som vill att det ska vara. Om omgea 99 nu över huvud taget spelat spelet så och säger att det e så blodigt när han spelade så var det för att han gjorde det så våldsamt. han hade inte behövt sätta katten på shotgunen eller plockat upp spaden. Han kunde lika gärna kunnat gått raka vägen till affären och köpt den där mjölken som hans uppgift var. Han gjorde spelet våldsamt med egen fri vilja. Så ja Postal 2 är en av de våldsammaste spelen i världen. men endå en av de mest harmoniska. det beror helt till 100% hur man vill ha det. Så stor valmöjlighet finns det i spelet. Så omgea 99, om du tycker spelet e våldsammt så är det för att du gjort det de eller att snubben som tagit screenshotsen gjort det de.

Senast ändrad:

och nu kommer vi tillbaka till den grejen att man inte behöver göra allt det som Omega 99 sa. man kan lungt gå igenom spelet utan att göra en fluga förnär.

Och nja jag vill inte kalla det uppdrag. Man gör snarare ärenden. Du vet köpa gran, köpa mjölk, gå och rösta, skaffa gary colemans autograf. all t detta kan man göra utan att döda en enda person. Det blir så våldsamt som vill att det ska vara. Om omgea 99 nu över huvud taget spelat spelet så och säger att det e så blodigt när han spelade så var det för att han gjorde det så våldsamt. han hade inte behövt sätta katten på shotgunen eller plockat upp spaden. Han kunde lika gärna gått raka vägen till affären och köpa den där mjölken som hans uppgift var. Han gjorde spelet våldsamt med egen fri vilja. Så ja Postal 2 är en av de våldsammaste spelen i världen. men endå en av de mest harmoniska. det beror helt till 100% hur man vill ha det. Så stor valmöjlighet finns det i spelet. Så omgea 99, om du tycker spelet e våldsammt så är det för att du gjort det de eller att snubben som tagit screenshotsen gjort det de.

LoL, det där är ren lögn.

Det märks att du bara spelat demot.

Första uppdraget på riktiga Postal2 är att gå och hämta sin lönecheck.

På vägen dit ser man en samling demonstranten som står och protesterar mot nåt.

När man sedan hämtat lönechecken så stormar demonstranten in och börjar skjuta.

Enda sättet att klara banan är att hitta en pistol och skjuta.

Spelet är gjort så att vardagliga sysslor går helt åt h**v**te.

Som när man ska lämna en lånebok i biblioteket,då blir stället rånat eller nåt sånt.

Vill man klara uppdragen så är det omöjligt att inte göra nåt sånt.

Och om du läst ämnet från sida 1 kanske du ser att det inte va jag som startade denna tråd.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

jeg vet att du inte startade tråden. och jo det går vissta att komma förbi demonstranterna i både RWS kontoret och träd demonstrantera i bibloteket. I RWS e det bara att springa ut genom bakdörren och i biblan finns det en väg som e helt demonstrant fri. Och om man måste skjuta en demonstrant så ser det inte mera olikt ut än i ett vanligt FPS spel. Och jo jag har visst spelat mer än demot. jag äger alla 3 spel.

Och första uppdraget behöver inte vara att hämta lönechecken det avgör du helt själv. du kan hämta mjölken först om du vill.

Senast ändrad:

Men du sa i en av inläggen att spelet kunde vara ett av de mest harmoniska spelen om man ville.

Men att sätta en kula i nån förstör den harmonin.

Nivå 3 · Lärling

ja du kan ju springa förbi den som skjuter mot dig om du hellere vill det. du behöver inte sätta en kula i honom. även fast det nog inte finns en enda man i världen som skulle göra så. :) Jag kan hålla med om att spelet är otroligt våldsamt och äkligt. men alla tycker inte det. Det finns dom som tycker det finns humor i det. jag till exempel finner en viss humor i en del av grejerna. Men alla fattar inte den humorn och dom tycker att spelet är helt 100% CP och då får dom tycka det, alla har sin åsikt. du, jag och alla andra 6 miljarder människor. Jag förstår till 100% om du tycker spelet e motbjudande. men det menar inte att alla gör det.

Vi kanske ska sluta tjaffsa om spelet för denna disskution kommer hålla på i åratal.

Vi låter folk tycka vad dom vill. och håller våra egna åsikter för oss själva. och låter folk testa spelet för att se om de gillar det eller ej. ;) :lol: :)

14 Jan 2006

MM, jag tycker inte spelet är motbjudande, rätt roligt faktist (om man bortser från vissa enstaka sjuka saker).

Jag skulle nog säga att spelet är 70% skoj, och 30% sjukt.

Nivå 3 · Lärling

mm det har sina stunder. Slå av huvet med spade tycker jag suger lite grann, men kicka det som en fotboll och sen typ lira lite fotboll med det e helt ok. ganska kul faktiskt. och katterna tycker jag är skitroliga.

Jag tycker det är sjukt.

Beror nog på att jag har 2 katter.

15 Jan 2006
Nivå 3 · Lärling

jaha ja då e det så klart man har nått emot det. Jag har bara en hund och jag skadar aldrig hundar i spelet.

Fast filmen kommer nog bli rätt grym. kommer nog bli förbjuden i sverige däremot. :( lite synd. skulle göra se den på bio. nu får jag importera den istället. :cool:

13 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #51
↗ till inlägget

jaha ja då e det så klart man har nått emot det. Jag har bara en hund och jag skadar aldrig hundar i spelet.

Fast filmen kommer nog bli rätt grym. kommer nog bli förbjuden i sverige däremot.  :(  lite synd. skulle göra se den på bio. nu får jag importera den istället. :cool:

Finns andra sätt att få tag I filmen än att köpa den. :) Lär bli mäkta blodigt.

Ni som säger att man måste andvända våld I spelet har helt fel. Om man nu dödar någon så är det ju ens eget fel och inte spelet.

Livar upp med en skön bild. :)

http://img124.imageshack.us/img124/329/grabby129nx.jpg

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Fast filmen kommer nog bli rätt grym. kommer nog bli förbjuden i sverige däremot.  :(  lite synd. skulle göra se den på bio. nu får jag importera den istället. :cool:

Filmer blir inte förbjudna längre i Sverige om de inte bryter mot någon lag och det finns många filmer som är mycker värre.
Nivå 2 · Novis

Jag älskar Postal 2 det är så coolt =) jag ska se filmen nu

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

uuh , grafiken är ju sämst också :s

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #55
↗ till inlägget

Det är bara demo verisionen.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Postal 2 är ju helt cp hela spelet rakt igenom.

Vad är det för nöje med att göra sånt som man gör i spelet.

Spelet borde idiotförklaras och de som tar fram det också

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Postal 2 är ju helt cp hela spelet rakt igenom.

Vad är det för nöje med att göra sånt som man gör i spelet.

Spelet borde idiotförklaras och de som tar fram det också

vi kan la inte hjälpa att du e svartsjuk?

Det är rent av omöjligt att klara sig igenom spelet utan att skjuta någon eller annat.

Så spelet går liksom inte att spela snällt.

Såvidare du inte laddar ner ett fusk som gör att alla uppdragen klaras, då är det fritt fram att göra vad du vill.

Spelet är roligt på vissa gränser, men en del är också sjukt, vissa kan tycka att det är roligt och vissa kan tycka att det är helt cp:igt. Själv bryr jag mig inte så mycket.

En sak till:

Varför i h*lvette tar ni upp en gammal tråd, finns det ingen som kan låta en tråd dö ut?!

14 Mar 2006
Nivå 3 · Lärling

Jag måste faktisk hålla med Omega den här gången! Kan ni inte bara sluta skriva. Kan inte en moderator bara låsa den här tråden! jag e så läs på det här eviga bråkandet. Snälla moderator lås den här tråden nån gång så att det blir ett slut på det här. :bah:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in