💬
Logga in
Fuska.se

Favoritlåsningar

562 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

Ok. Jag tror inte att det gör något.

Till Draghon: Självklart var det en av dina roligaste låsningar. Själva kommentaren till skaparen var ju jättebra: Ja vi vet att du suger. Ha en bra dag. (Dina låsningar är så roliga.)

Nivå 12 · Mästerfuskare

Draghon är nu den roligaste låsaren. Efter att NesseN har avgått

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

Mjö mjö. Inget går upp mot lite Guggofjäsk :wub:

:rambo:

5 Nov 2005
Nivå 7 · Fuskare

Undra varför NesseN avgick. Jaja. Jag vet inte någon mer just nu, men om jag skulle veta det, så skulle jag självklart lägga ut den.

6 Nov 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Det är ju sant. Det var ju i princip bara du och Draghon som skrev något mer än: 1.11 tråd låst

24 Nov 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

http://forum.fuska.se/Mobbing-t53916.html

Det där var förbanne mig nåt av det bästa jag har under min sammanlagda tid här. Låg allvarligt talat dubbelvikt över källartrappan på grund av den där.

Nivå 4 · Lärling

den va bra :)

eller var den bra ??

25 Nov 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

http://forum.fuska.se/Mobbing-t53916.html

Det där var förbanne mig nåt av det bästa jag har under min sammanlagda tid här. Låg allvarligt talat dubbelvikt över källartrappan på grund av den där.

sådär.... kanske log lite i smyg möjligtvis

Nivå 4 · Lärling

mm..håller me

1 Dec 2005
Nivå 2 · Novis

ursäkta för att jag väcker en så gammal tråd men jag hittade en så bra låsning så att man inte tror det!!2 moddar 1 fd modd och en vanlig medlem som gör en onödig tråd!!!

http://forum.fuska.se/Lost-t52670.html

6 Dec 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

jätte skoj.... Epaaj glömde bara att låsa och NesseN körde med lite traditions enlig smygmobbing. Sedan så kommer draghon och låser på riktigt...

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

jätte skoj.... Epaaj glömde bara att låsa och NesseN körde med lite traditions enlig smygmobbing. Sedan så kommer draghon och låser på riktigt...

Tråden har ju dött lite efter mästarN^ dragit :). Men måste man, så måste man. Och nu vill jag verkligen inte komma tillbaka.
22 Dec 2005
Nivå 2 · Novis

http://forum.fuska.se/Lol-t55079.html här kommer en som bara är dum.......och det var förövrigt jag som anmälde den *stolt*

blev visst lite fel ;)

vad var det som blev fel???

men går det bra med flyttningar??isådanna fall så hitta jag en ganska komisk

>>>>flyttning<<<<

Senast ändrad:

11 Feb 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Den var bra :). Kass julmusik... (*småskrattar*) Undrar varför NesseN tyckte den var dålig?

EDIT: Läste den en gång till, då blev den lite tråkigare, undrar vad det kan beror på?

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

jamen den var ju faktiskt kass. men småkul ändå. skrev den när jag var på mitt berömda "snart är det jul"-humör som även liknar mitt "klockan är 01:13 och det är fredag"-humör.

12 Feb 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
haha f*n vad kul hemlig agent va :P :D :)
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

jamen den var ju faktiskt kass. men småkul ändå. skrev den när jag var på mitt berömda "snart är det jul"-humör som även liknar mitt "klockan är 01:13 och det är fredag"-humör.

"Klockan är 01:13 och det är fredag-humör" ???
Nivå 7 · Fuskare

Antagligen ganska sur, det är vad jag brukar vara vid den tiden.

Nivå 9 · Veteranfuskare

nejdå det är ju då jag brukar skicka pm's angående knölvalar till admin och starta konstiga tävlingar. samt göra knäppa avatarer, använda minst sagt speciella signaturer och göra saker helt utan anledning. och nej jag är helt spikrak även på helgerna. ni missar något om ni inte är inne här vid den tiden. tyvärr brukar det bara vara jag och googlebot här just vid den tiden...

tråkigt att inte ha någon annan att bråka lite med! men admin funkar bra han med :lol:

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in