Gäst wozfe Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 tja, Jag tänkte lägga in ett fusk till ett spel som jag redan har lagt in ett fusk till men............ det går ju inte :( Varför kan man bara lägga in ett fusk? Det borde i alla fall gå att ändra på fusket om man vill lägga till något eller så.......... fast det kanske det gör... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Det är för att man inte ska skicka in 10 olika fusk & istället lägga in alla i samma meddelande & därmed få rank. Maila [email protected] om du vill lägga till fusk till spel du redan skickat in till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Man borde kunna som sagt ändra på sina fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Möjligt att det kommer en sådann funktion, men detta sker isf under Kvartal 4 i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 jag skrev ett tips till zelda tww när jag var noob på sidan sen när jag fattar sidan lite bettre har jag en betre guide och så går den ej att lägga in:( PS jag lägger inte in tips/guider för att få staus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.