💬
Logga in
Fuska.se

Jag Måste Ha Hjälp

18 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

jag hade inte tid att göra en omröstning om detta. detär så här. min storebror äger super nintendo och nintendo 64. jag har frågat mamma om jag kan få en gamecube. (visserligen köpa själv) mamma säger att jag kan få det om någon utav dom andra spelmaskinerna (super nintendo och nintendo 64) åker tillbaka till min storebrors hem. vi bor inte i samma hus. men vilken av maskinerna ska bort?

vilken tycker ni jag ska skicka tillbaka av super nintendo och nintendo 64?

Det beror vilka spela du har till dom, men annars tycker jag att du ska behålla SNES

Nivå 5 · Fuskare

Har du en ds ska du behålla SNES

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #4

Quazar jag har dom här spelen:

SNES: super mario all stars super mario world yoshis island zelda a link to the past secret of mana super mario kart donkey kong donkey kong 2

nintndo 64: star wars shadows of the empire super mario 64 zelda oot och zelda mm diddy kong racing 007 golden eye ps får inte spela det perfect dark ps får inte spela det. det är spelen jag har.

Behåll SNES!! Du har bättre spel till den (enligt mej) och SNES e roligare!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Quazar jag har dom här spelen:

SNES: super mario all stars super mario world yoshis island zelda a link to the past secret of mana super mario kart donkey kong donkey kong 2

nintndo 64: star wars shadows of the empire super mario 64 zelda oot och zelda mm diddy kong racing 007 golden eye ps får inte spela det perfect dark ps får inte spela det. det är spelen jag har.

Då ska du behålla SNES lätt
Nivå 7 · Fuskare

Jag tycker lätt du ska behålla N64 det är det bästa som gjorts. Inget snack om saken.

Men är inte detta i fel forum?

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #8

efter som jag ville ha en gamecube så är det rätt forum. isåfall vilket forum? nintendo 64 forumet eller super nintendo forumet.

Nivå 2 · Novis

Snes

Nivå 4 · Lärling Moderator

Jag skulle nog behållt SNES, inget går ju emot klassiska spel.

Nivå 2 · Novis

BEHÅLL SNES!!!! ANNARS E DU GALEN!!!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Behåll SNES. Dom gammla favoriterna är ju med där.

29 Sep 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

SNES alla dom bästa gammla 2-D spelen finns ju där

Nivå 4 · Lärling

men 64 har ju coola spela som jag älskar....zelda tex....perfect dark e ju det ett av dom bästa första persons spelen jag vet...

30 Sep 2005
Nivå 6 · Fuskare

Men han får ju inte spela goldeneye eller perfect dark ..så om du inte får spela dom..speciellt goldeneye som är asbra så ska N64 tillbaka till din bror..och så ska du behålla SNES

Nivå 3 · Lärling

Behål båda två dom har slutat tillvärkas man kan bara köpa beganade 64 är rätt svårt att få tag på men snes är nästan omöjligt. men om dom ska till din storebror skicka snes om han lovar att inte säljadet. tycker jag du ska göra i alla fall. Tips som inte hör till game cube: Har du inte banjo-kazooie eller banjo-tooie till 64 skafa det!

2 Oct 2005
Nivå 2 · Novis

behåll snes särskilt om du har zelda men å andra sidan har du ju grymma spel till n64 men det är synd att du inte får spela det bästa av dom du har perfect dark riktigt grymt!!!!!!!

Nivå 7 · Fuskare

varför ska man behålla nes... n64 är bättre i alla kategorier... dessutom finns ju många snes spel till gameboy advance

3 Oct 2005
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #19

OK. någon kan låsa denna. jag gör en omröstning i stället.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in