💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Billigast?

22 svar · startad

Är det billigare att köpa ett gamecard, eller att betala ca. 120kr månaden?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Skulle nog tro att det var bättre att ta gamecard.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Skulle nog tro att det var bättre att ta gamecard.

nej det kostar runt 100 kr i månaden me kreditkort och me gamecard 120 kr i månan. :gitarr:

Nivå 4 · Lärling

njo...men man kanske har en jäla otur o lyckas bli av med pengar på kortet..

3 Oct 2005

Såhär är det:Runt 110-120 SEK med kredit. Jag vet att det ska bli billigare med Gamecard.. Men jag vet inte hur mkt man tjänar på dem.. Här på EB Games i sundsvall släljs dem för ca 80 SEK.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hur många dagar är det på det?

Nivå 4 · Lärling

50kr!???!?!?!??! är det bara för en vecka eller???

4 Oct 2005

Opps vart lite fel skulle va 80kr..

Nivå 6 · Fuskare

Game har spelkort som räcker i 60 dagar (två månader) för nåt med 200 kronor.

Tack för er hjälp! Moderaterna får låsa denna tråd nu! Tack allihop! :cool:

11 Oct 2005
Nivå 3 · Lärling

i malmö så kostar det 249 sek för 2 månader med gamecard

3 Nov 2005
Nivå 3 · Lärling

Är det inte så att när man har gamecard så är gamecardet helt oberoende av tiden. D.v.s att man bara betalar när man loggar in, och när man spelat i te.x en timme så dras det av från gamecardet, och inte en hel dag bara för att man spelat i en timme det verkar lite olågiskt. Det var en kompis till mej som sa det,

och han spelar WoW själv.

Nivå 4 · Lärling

Varanan månad är det 10 kr dyrare med gamecard.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Är det inte så att när man har gamecard så är gamecardet helt oberoende av tiden. D.v.s att man bara betalar när man loggar in, och när man spelat i te.x en timme så dras det av från gamecardet, och inte en hel dag bara för att man spelat i en timme det verkar lite olågiskt. Det var en kompis till mej som sa det,

Det dras av tid från gamecardet fastän du inte är inne .

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Det borde inte vara så. :(
4 Nov 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Nämen vad i.....

Det är ju hur sämst som hellst!!!!!!!! :angry:

↗ till inlägget

Vad är det som är sämst? Menar du WoW så skriv inte.

5 Nov 2005
Nivå 2 · Novis

det är udda.. för jag har bara köpt ett game card som jag skrev in när jag skapade accountet.. då fick jag ju 1 månad gratis + 60 dagar... och skulle typ gått ut för en vecka sen ...

↗ till inlägget

21 Nov 2005
Nivå 6 · Fuskare

hallå tänk efter lite va?

ifall man skulle köpa ett tvåmånaders gamecard dras det ju inte av hur lång tid man är inloggad!

för att få slut på kortet måste man isånnafall spela i 1464 timmar!!!!!!

det gör man ju inte ens på ett år!

(såvida man inte spelar 4 timmar VARJE DAG UNDER ETT HElt ÅR!!!!)

Senast ändrad:

22 Nov 2005
↗ till inlägget

hallå tänk efter lite va?

ifall man skulle köpa ett tvåmånaders gamecard dras det ju inte av hur lång tid man är inloggad!

för att få slut på kortet måste man isånnafall spela i 1464 timmar!!!!!!

det gör man ju inte ens på ett år!

(såvida man inte spelar 4 timmar VARJE DAG UNDER ETT HElt ÅR!!!!)

Ja. Men det skulle räcka. Blizzard får in 400 miljoner SEK i månaden vad dem gör med ALLT fattar jag inte.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in