💬
Logga in
Fuska.se

Nationella Provet?

33 svar · startad

När jag gjorde det fick jag typ alla rätt, det var nästan alla som fick det.

De nationellaproven är lättare än de andra proven man får, tycker jag.

Trådstartare #22

Men som jag sa för ett tag sen! Är Nationella Provet i 9:an också lätt eller och vilka ämnen är det där?

Men som jag sa för ett tag sen! Är Nationella Provet i 9:an också lätt eller och vilka ämnen är det där?

De är inte lätta och det är nog i ett par mer ämnen fast jag vet inte det ända jag vet är att de är svårare eller lika svåra som de prova man annars har i 9:an

Mamma har en nia och dom skulle prata med varan som tråkiga vuxna gör(I 30 min ungefär) i Svenska

Jag gjorde Nationella Prov när jag gick i 5:an, det var enkelt.

Ja dom är busenkla. Dom ska bara visas upp för statsministern. Dom är så enkla för att utbildningsministern ska ha bra betyg att visa upp.

20 Jan 2004

det suger vi ska göra det om ett år.

Trådstartare #28
det suger vi ska göra det om ett år.

Menar du att dom är svåra eller? :?

25 Jan 2004

nationella proven är egentligen inte så svåra vi fick prova förra året.

26 Jan 2004

jag har gjort dom och dom är hur enkel som :D helst oroa dej inte

10 Feb 2004

De är svårare än vanliga prov och görs av alla över hela landet samtidigt.

Fast inget att oroa sig för, det är liksom inte möjligt att förbereda sig innan...

13 Feb 2004

asså går du i femman för det gör jag och vi ska ha det snart

De är svårare än vanliga prov och görs av alla över hela landet samtidigt.

Fast inget att oroa sig för, det är liksom inte möjligt att förbereda sig innan...

jo man vet ju inte vad som kommer på provet...jag fick IG på någon del i matten på det bara för att vi inte hade gått igenom det på lektionen

Vi hade svenska för några veckor sedan och det var ju jätte enkelt.. Den vi gjorde innan julen var svårare. Men denna vi gjorde för någon vecka sedan fick jag VG på.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in