💬
Logga in
Fuska.se

spruta

62 svar · startad

ni får väl alla sprutor när ni går i fyran vi fyror ska ta det i 19 januari hjälp jag är rädd vår nål är jätte stor

nålen brukar ha ungefär 0,001mm i diameter så de nog inget att oroa sig för

inte i får skola våra är 4 centimeter

det tror jag nog inte.det känns knappt ju.

Nivå 0 · Nykomling

Jag tog min spruta i 5:an.Det kändes ingenting.

Nivå 0 · Nykomling

vi ska ta en nu i Sexan, stelkramp eller någon sån skit.

Nivå 0 · Nykomling

aaa.det känns ju inte heller.

Nivå 0 · Nykomling

Spruta är ju skojj och ta :P

Nivå 0 · Nykomling

nej, det gör det säkert inte men det är vetenskapligt bevisat att killar är räddare än tjej för sprutor. :P

Nivå 0 · Nykomling

okej alla killa förutom jag då

Nivå 0 · Nykomling

När våran klass skulle sprutor så börja 2 tjejer gråta.!

Nivå 0 · Nykomling

Lol en kille och en tjej i min klass :P

Nivå 0 · Nykomling

hehehe, jag e också lite rädd för sprutor ni vet filmer å sånt överdrivna å SYSKON som säger att det gör skit ont :)

Nivå 0 · Nykomling
hehehe, jag e också lite rädd för sprutor ni vet filmer å sånt överdrivna å SYSKON som säger att det gör skit ont :)

Men på filmer är ju alla rädda för sprutar och du jag är storebror så jag brukar säga till min bror att de sticker och gör super ONT och att de börjar blöda mycket och allt sånt

Nivå 0 · Nykomling

kakanrott,HeHe!!

Nivå 0 · Nykomling
kakanrott,HeHe!!

Sen när han kommer hem brukar han säga HAHA DE GJORDE JU INGE ONT BÖRJADE INTE BLÖDA ALLS!! typ så sen säger jag bara att de där vara bara fjoll spruten och att han ska ta den riktiga lite senare

17 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

Men stelkramp känns ju inte alls. Men när jag tog min så råkade de sticka in den på fel ställe, så de fick sticka om den 2 gånger, men det känndes inte mer för det.

Nivå 0 · Nykomling

nör jag fick syckel styret i magen då operera dom mig då fick jag en massa sprutor och blod prov så min högra arm blev blå(det jorde inge ont alls)

Nivå 0 · Nykomling

Det var en i vår klass som fick Stelkramp sprutan rätt i musklen eller närven elle nåt sånt. Jag skulle få det i fyran men bara därför jag gjorde ett hål i mitt knä i ettan så får jag inte ta nån j*vla skön spruta. Och ni skulle sätt en i vår klaas alltså hon grät hahahahahahahaha som tur va gillar jag inte henne(hatar)

Nivå 0 · Nykomling
ni får väl alla sprutor när ni går i fyran vi fyror ska ta det i 19 januari hjälp jag är rädd vår nål är jätte stor

har redan fått den.....föresten ja längtade faktist till den :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in