Vilken level på FireRed/LeafGreen är din pokemon på? Skriv vilken pokemon detär du har den leveln på.
Vilken Pokemon Är Din Bästa Och Vilken Lv?
100
Oj råkade rösta 9å Hundrta. Min Charixard är på level 80.
↗ till inläggetLv 100.Oj råkade rösta 9å Hundrta. Min Charixard är på level 80.
100 100 100 100 100 100 100 100 100 yeah 100! :rambo:
100 men egentligen är den 97 :P
Min är klart i 100!!!! Charizard!!!
Ja charizard är bara bäst. Därför är det nog smartast att välja Charamander i början av spelet. Synd bara att Reval Gary väljer Squirtle i början. Jag menar när han får blastoise....
fonga zaptos!!! björn 49
↗ till inläggetOch så är gubbarnas riktiga namn Red och Blue.Ja charizard är bara bäst. Därför är det nog smartast att välja Charamander i början av spelet. Synd bara att Reval Gary väljer Squirtle i början. Jag menar när han får blastoise....
Det passar bra i "storyn" om du väljer Charmander för den är röd och Red betyder Röd :P.
↗ till inläggetJa charizard är bara bäst. Därför är det nog smartast att välja Charamander i början av spelet. Synd bara att Reval Gary väljer Squirtle i början. Jag menar när han får blastoise....
Det spelar ingen roll vilken du väljer, din rival väljer alltid den som är starkast mot din.
T ex, tar du Charmander i början som är eld väljer din rival en vattenpokémon.
Tar du en gräspokémon väljer din rival en eldpokémon.
Väljer du en vattenpokémon tar din rival en gräspokémon.
moltres lvl 100!
finns dexoys i spelet och om han finns, var hittar man han
Blastoise lv 90
pickatcu lv 1
Lv.92............................snart
lvl 80 på charixar ( Vet ej hur det stavas)
↗ till inläggetRAYCUASA OCH KYOGRE LV 100 :cool: :cool: :cool:Lv.92............................snart