finns EMERALD i västra sverige än? jag måste ha det isåfall är det roligt?snälla svara!!!
Har Emerald Kommit Ut?
emerald finn iallafall i malmö :huh:
Kommer imorron vad jag vet har iaf inte kommit till mej i kraistiandstad..
Nu har det kommit ut guys ;)
yes äntligen
Jag tycker det är rätt otroligt. På en TV kanal så har dom lyckats ordna till så att reklamen är i 3D lite i början.
Det är det.Det var likadant när Ruby & Sapphire skulle komma ut.
På vilken kanal är det?
Jag såg det på JETIX.
↗ till inläggetJag såg det på JETIX.
jag med och på vad var det nu 3,4 eller 5? :huh:
↗ till inläggetJAG HAR EMERALD :lol:Jag såg det på JETIX.
↗ till inläggetJag såg det på JETIX.
jag med har du kommit långt?
Jag har iallafall klarat ligan och fått Rayquaza. Jag visste inte att man inte fick gå ut ur grottan från Groudon och Kyogre så för med är det försent att fånga dom :(
Men jag bryr med inte :)
DEt har väl kommit ut i Malmö :unsure:
Herre gud! Kolla när han hade skrivit att det kommit ut i Malmö: 20/10-2005 16:14:24 till och med för så länge sen hade det kommit ut. Bor du i Malmö eller varför undrar du. Det har kommit ut i Malmö.
aa tror de för ja har sett typ 100000000000000000 olika reklamer alla lika tråkiga,som ni kanske ser gillar ja itte pokemon
Det har kommit ut, ja men det är bull/tråkigt. Du kommer tröttna SNABBT kan jag garantera.
Jag köpte inte Emerald p.g.a det var så jäkla likt Ruby/Sapphire.Väntar tills Mysterious Dungeon Red & Blue har kommit ut ^_^
Jag köpte Emerald när det kom ut och det är ju väldigt likt ruby och sapphire men mycket roligare på nått sätt
Det är skit kul Emerald .